וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דיקפריו וסקורסזה עושים זאת שוב

עינב שיף

21.2.2010 / 19:14

"שאטר איילנד", שיתוף הפעולה החדש בין הבמאי לשחקן, כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בפתיחה המכניסה ביותר לפרויקט משותף של הצמד

מיטב עיתוני הרכילות איחלו מזל טוב לליאונרדו דיקפריו, אחרי שמועות הצעת הנישואים העקשניות שסבבו את השחקן וחברתו, בר רפאלי. אולם, ברכת המזל טוב האמיתית מגיע לו כעת, כשהסרט החדש בכיכובו, "שאטר איילנד", נכנס היישר לפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

הסרט, בבימויו של מרטין סקורסזה גרף 40.2 מיליון דולר והוא גם הפתיחה החזקה ביותר של הצמד סקורסזה-דיקפריו מכל ארבעת שיתופי הפעולה של השניים (קדמו ל"שאטר איילנד" "כנופיות ניו יורק", "הטייס" ו"השתולים").

במקום השני נמצא "יום האהבה", ששרד בקושי את השבוע שאחרי ולנטיינ'ז, עם 17.16 מיליון דולר בקופות, ירידה של 69.5% מהפתיחה המסחררת של השבוע שעבר. "אווטאר" מצליח להתברג השבוע בין שלושת הסרטים הראשונים ברשימה עם 16.1 מיליון דולר, כשהוא עוקף את "פרסי ג'קסון וגנב הברק" (15.3 מיליון דולר בסוף השבוע), שהיה במקום השני בטבלה של השבוע שעבר.

"The Wolfman" בכיכובו של בניסיו דל טורו מסתמן כאכזבה הגדולה של העונה הנוכחית, עם הכנסות בגובה 9.84 מיליון דולר, נפילה של לא פחות מ-68.7% אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר וכל זאת – ביחס למאה מיליון הדולרים שהושקעו בסרט.

טרבולטה וגיבסון לא סוחבים

"Dear John", אותו סרט שהדיח את "אווטאר" מראשות טבלת שוברי הקופות ממשיך לעשות את שלו עם הכנסות של 7.3 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי להקרנתו והכנסותיו הכלליות מגיעות ל-65.97 מיליון בארצות הברית בלבד, שזהו מספר נאה למדי יחסית לתקציבו הדל. "The Tooth Fairy" בכיכובו של דווין ג'ונסון גרף רק 4.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ואילו "Crazy Heart", שמציג את המועמד המוביל לאוסקר בקטגורית השחקן הראשי הטוב ביותר, ג'ף ברידג'ס, הניב 3.025 מיליון דולר בהפצה מצומצמת של 1,089 בתי קולנוע בלבד.

את הרשימה סוגרים שני סרטי פעולה כושלים בכיכובם של שחקנים הנחשבים למותגים בקופות והפעם הכזיבו – הראשון הוא "מפריז באהבה" בכיכובו של ג'ון טרבולטה, שהכניס 2.5 מיליון דולר בסוף השבוע, 21.2 מיליון דולר בסך הכל) ו"על סף תהום" בכיכובו של מל גיבסון, שגרף 2.21 מיליון דולר בסוף השבוע ו-40.31 מיליון דולר בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully