וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אורי פרוסט ואליסף קובנר - "ערומה מול חומה"

עינב שיף

23.2.2010 / 7:45

הגיטריסט המבריק והאמן הרב תחומי חוברים לפרויקט משותף עם טקסט שקוטל את אחד הדימויים המפורסמים של הרוק הישראלי - עטיפת האלבום הראשון של תיסלם

יח"צ - חד פעמי

המוזיקאי, המפיק והבמאי אורי פרוסט תמיד היה מעורב בפרויקטים מרתקים כמו ההרכב כרמלה גרוס וגנר עם ערן צור ו-Katamine, ההרכב הנפלא של אסף תג'ר. לכן אין פלא שגם הפעם הוא חוזר עם פרויקט מסקרן שמשותף לו ולאמן הרב תחומי אליסף קובנר. קובנר כתב את המילים ואת הלחנים, פרוסט עיבד והפיק וביחד הם משחררים היום (שלישי) את "ערומה מול חומה", סינגל ראשון ונפלא מתוך האלבום המלא שנקרא "רסק זר".

רצוי לציין שמלבד הלחן והעיבוד המצוינים, קובנר משחיל בשיר ביקורת מושחזת ושנונה על "אייקון סקסיסטי מהיסטורית הרוק הישראלי", כפי שהשניים מכנים זאת. הכוונה היא לעטיפה המיתולוגית של האלבום "רדיו חזק" של להקת תיסלם, שיצא לפני כ-30 שנים, כשהשיר הוא למעשה דיאלוג של קובנר עם אותה בחורה מצולמת, המגולמת על ידי הזמרת בשיר – נוגה אריאל

אליסף קובנר עם אורי פרוסט. מיכל בן טובים,
מאכילים אתכם ברסק זר. קובנר/מיכל בן טובים

מי שהקליט את התופים לאלבום הוא אריק חיות, עימו משתף פרוסט פעולה כבר כמה שנים, מאז שהיו השניים חברים בלהקת ריר המצוינת ביחד עם אדם הורוביץ מלהקת נושאי המגבעת.

גם תהליך הפקת האלבום היה חריג למדי. הכל החל כשקובנר פנה לפני כשנה לפרוסט וביקש להשמיע לו שירים שכתב. פרוסט אהב את החומרים ששמע ולאחר מכן עבדו השניים על ביצועים בסיסיים לשירים שכללו שירה וגיטרה אקוסטית בלבד. לאחר מכן הזמין פרוסט לאולפן הביתי שלו מוזיקאים אורחים וביקש מהם לאלתר ומתוך האלתורים הרכיב את הגרסאות הסופיות של השירים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully