וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ימי זמר בחולון חוגג 15 שנה להיווסדו

אייל דץ

22.2.2010 / 18:00

הפסטיבל יעלה השנה 20 בכורות והפקות חד פעמיות. בין היתר יתקיים אירוע מחווה לשמרית אור ולבועז שרעבי, ערב לזכרו של חנוך לוין והופעות של מאיר בנאי, שלומי שבן, עלמה זוהר ועוד

פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון חוגג השנה 15 שנים להיווסדו, ומציג תוכניה הכוללת ארבעה ימים של הופעות מבית היוצר של מיטב אמני ישראל. הפסטיבל יעלה כ- 20 בכורות והפקות חד פעמיות ומיוחדות המשקפות תקופות בזמר העברי בביצועם של יוצרים ותיקים לצד מגוון של יוצרים צעירים. כמידי שנה, האירוע יתקיים בחול המועד הפסח, בין התאריכים 31 במרץ ועד ה-3 באפריל.

אירוע המחווה המרכזי בפסטיבל השנה יוקדש למשוררת והפזמונאית שמרית אור לה יוענק בפסטיבל השנה פרס מפעל חיים לציון 45 שנות פעילות ויצירה. במופע המחווה לשמרית אור, "עוד תראי את הדרך", בניהולו המוסיקלי של יהודה עדר ובעריכתה של נעמי אטיאס, יבצעו את שיריה הידועים אמנים שונים, ביניהם מתי כספי, גלי עטרי, הראל סקעת, אוהד חיטמן, בן ארצי, נתנאלה, מיטל טרבלסי, רעות יהודאי ועוד.

מופע מחווה מרכזי נוסף יוקדש לזמר בעז שרעבי. שרעבי יעמוד במרכזו של המופע שכולו על טהרת שיריו. במופע, בניהולו המוסיקלי של ירון בכר ישתתפו: בעז מעודה, אילנית, דקלון ודפנה דקל שגם תנחה את המופע.

ערב מוזיקלי מיוחד יוקדש לשיריו של חנוך לוין ויופיעו בו ביון היתר, אבי גרייניק, ירדן בר כוכבא, תמר גלעדי, זהרירה חריפאי וורד פיקר שאחראית גם על הניהול המוסיקלי. בין השירים שיבוצעו:"העץ הוא גבוה", "בצער לא רב וביגון לא קודר", "שחמט", "אני חיה לי מיום ליום" "לונדון" ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק ממשתתפי ההפסטיבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמרים שגדלו בחולון יגיעו לפסטיבל למופע "שעור מולדת", בו יערכו מחווה מוסיקלית לרגל מלאת 70 שנה לעיר ילדותם בניהולו המוזיקלי של מוטי ביקובסקי: זאב נחמה (אתניקס), אפרים שמיר, עמיר לב, דודי לוי, פיטר רוט, אריק רודיך, דן תורן, אורן ברזילי (מופע הארנבות של ד"ר קספר), פרויקט 30-שגיא צורף ואלעד כהן, אמילי קרפל, טל שגב, עמיר רוסיאנו(ג'נגו), ברוך בן יצחק(רוקפור), אסף אברבוך, עמוס פרידמן, בועז כהן, אופיר קנר, תומר לוי ואורנה דץ שאף תנחה את הערב. בערב זה יעניק הפסטיבל תעודות הוקרה לשני המוסיקאים תושבי העיר: גרי אקשטיין ואפרים שמיר.

בסדרת מופעים חד פעמיים בפסטיבל יופיעו כמה מהיוצרים והמבצעים הבולטים במוזיקה הישראלית העכשווית בניהם, עלמה זוהר תארח את גבע אלון, מאיר בנאי יופיע יציג עיבודים חדשים לשיריו בפסנתר וגיטרה. בנאי יארח את מיכה שיטרית ודניאל זמיר. שלומי שבן יארח את יוני רכטר במופע פסנתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully