וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדפליי יוציאו אלבום חדש השנה

אייל דץ

22.2.2010 / 18:28

סולן הלהקה כריס מרטין אמר כי הוא מקווה שהאלבום יופץ בחג המולד. בינתיים עסוקה הלהקה בלשמור כי קטעים מהאלבום לא ידלפו לרשת: "רק שני אנשים באולפן יודעים לפתוח את הקבצים"

אלבום חדש לקולדפליי: חברי הלהקה הבריטית הודיעו בראיון שהעניקו לאתר כי Globo.com הם מעוניינים לשחרר את האלבום החדש והחמישי שלהם כבר בחג המולד. סולן הלהקה, כריס מרטין אמר כי הלהקה עושה מאמצים ביטחוניים אדירים לדאוג שחומרים מהאלבום לא ידלפו לרשת.

"יש רק שני אנשים בכל האולפן שיודעים איך לפתוח את קבצי ההקלטה", פירט מרטין. את צעדי האבטחה שנקטה הלהקה. "אפילו אנחנו, חברי הלהקה, לא יודעים איך לעשות את זה. כרגע אנחנו לא יכולים לגנוב אפילו את המוזיקה שלנו. אתה צריך להיות גאון מחשבים כדי להיכנס לבניין להוריד את הקבצים ולמקסס אותם".

חברי הלהקה הכחישו בראיון כי האלבום החדש יהיה האחרון שייצא בלייבל EMI. "אני חושב שאנחנו חתומים אצלם על עוד 500 אלבומים", התלוצץ מרטין. "לא, ברצינות, אנחנו חתומים על עוד הרבה אלבומים".

קולדפליי הוציאה את אלבומה האחרון, "Viva La Vida or Death And All of His Friends" לפני כשנתיים. האלבום, בהפקתו של בריאן אינו, זכה להצלחה גדולה ושיר הנושא שלו הביא ללהקה מספר זכיות בפרסים, כולל הגראמי היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully