וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה פיילין וסיימון קאוול מגויסים לקאמבק של ג'יי לנו

עינב שיף

23.2.2010 / 7:33

רשת NBC פרסמה את רשימת האורחים הצפויים בשבועיים הראשונים לשובו של המנחה לתוכנית הלילה, לקראת התוכנית הראשונה שתשודר ביום ב' הקרוב. האם איתם יגיע גם הרייטינג?

תוכנית הלילה של ג'יי לנו נערכת לקאמבק שלה אחרי פרשת אובריאן-לנו, בתקווה להשאיר מאחוריה את הדרמה המביכה, שבסופה עזב קונאן אובריאן את רשת NBC תמורת הסכם פיצויים נדיב. התוכנית תשוב לאוויר בהנחייתו של ג'יי לנו ב-1 במרץ והלילה (שלישי) הודיעה רשת NBC מיהם האורחים הצפויים לעזור ללנו להרים בחזרה את הרייטינג והכבוד האבוד של הרשת.

ביום הראשון של הגשת התוכנית, יום ב' ה-1 במרץ יגיעו אליה ג'יימי פוקס, גולשת הסקי האולימפית לינדסי וון ויוצר הקאנטרי ברד פייזלי. האווירה תתחמם ביום שלמחרת, עם הופעה ראשונה בלייט נייט של מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין. ביום ד' יגיע צוות תוכנית הריאליטי הפרובוקטיבית "Jeresy Shore" והמוזיקאית אבריל לאבין וביום ה' יהיו אלו השחקן מת'יו מקונהי ובמאי "תלוי באוויר" ג'ייסון רייטמן. את השבוע יחתמו מורגן פרימן והעיתונאית ואשת הטלוויזיה מרדית' ויירה.

השבוע השני לקאמבק ייפתח בסערה עם סיימון קאוול, שופט "אמריקן איידול" שצפוי לדבר לראשונה בפומבי על עזיבתו את התוכנית בתום העונה הקרובה. בהמשך השבוע יתארחו לסירוגין כוכבי הסרט "The Runaways" אודות סיפור להקת הרוק של ג'ואן ג'ט - קריסטן סטיוארט ודקוטה פנינג וג'ואן ג'ט עצמה. ב-9 במרץ יגיע לתוכנית מי שצפוי להיות עד אז זוכה אוסקר - השחקן כריסטוף וולץ מ"ממזרים חסרי כבוד". אורחים נוספים באותו שבוע הם ג'אד אפטאו וקים קרדשיאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully