וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסיב אטאק בדרך לישראל

עינב שיף

24.2.2010 / 16:30

לוואלה! תרבות נודע שההרכב, שהוציא לא מכבר אלבום חדש, עתיד להגיע בפעם השלישית לישראל להופעה שתיערך באמצע יולי בגני התערוכה בתל אביב

המבול של הקיץ נמשך: מאסיב אטאק, הרכב הטריפ הופ האנגלי המפורסם מהעיר בריסטול עתיד להופיע בישראל, כך נודע לוואלה! תרבות. המופע אמור להתקיים בגני התערוכה בתל אביב באמצע יולי, כחלק מאירוע בינלאומי שיכלול הופעות נוספות, ביניהן ההופעה הצפויה של די ג'יי שאדו בישראל.

סגירת המופע נמצאת בשלבים אחרונים של משא ומתן ומאחורי ההפקה עומדת חברת Alive Productions, המביאה לישראל את אלביס קוסטלו שיופיע בקיסריה בחודש יוני. בחברה סירבו להגיב לדברים.

אם לא יצוצו תקלות, תהיה זו ההופעה השלישית של הלהקה בישראל, אחרי ביקור בשנת 1995 כלהקת החימום של דיוויד בואי ובשנת 1999. ההופעה היא חלק מסיבוב ההופעות לקידום האלבום החדש "Heligoland" שהוציא ההרכב לאחרונה ובו השתתפו גם דיימון אלברן מבלר וסולן להקת טי.וי און דה רדיו.

מאסיב אטאק הוקמה בשנת 1987 ועם צאת אלבומיה הראשונים נחשבה הלהקה לאחת מפורצות הדרך בז'אנר הטריפ הופ. בלהקה היו חברים שלושה מוזיקאים במקור, רוברט דל נאג'ה, גרנט מארשל ואנדי וואולז, שעזב את הלהקה בשנת 1998 אחרי צאת אלבומה השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully