וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת שרשרת

דרור רפאל

25.2.2010 / 7:30

האח הגדול חשוב מכל, חתונה חשובה מתאונה, והערוץ הראשון חשוב כי ככה. העבר, לעומת זאת, חשוב רק למפרסמים. דרור רפאל מסכם את סדרי העדיפויות של השבוע

מי נכנס לבית האח הגדול?

ארז ואסי נכנסו לבית האח הגדול. הנה האירוע המעניין של השבוע. ברשת יש שבוע סוף, והאח הגדול רוצה לקלקל. לעשות משהו משמעותי. הנה פרטי האירוע : אסי הביא עוגה של אימא שלו. אסי התחבק עם ארז. ארז התחבק עם ארז. אסי התחבק עם אלירז. ארז התחבק גם עם גואל, גם עם סער וגם עם פותנה. אסי התחבק עם סער. ואז סער התחבק עם אסי. כולם ישבו לאכול.

הם אכלו ביחד וקינחו עם העוגה של אימא של אסי. אימא של אסי היא היד הנעלמה, נוכחת נפקדת. העוגה היא מטונימיה לכל דמות אם באשר היא. אלירז יצא לחצר. ארז גם. ארז דיבר עם אלירז. שיחה משמעותית, עמוקה, אינטליגנטית ועקרונית - בעיקר על איילה.

אסי התחבק עם ארז. אסי גנב לסער את נעלי הבית. אני חוזר שנית. ארז דיבר עם אלירז ואסי גנב את נעלי הבית של סער.

ארז ואסי נכנסו לבית. ואז הם יצאו מהבית. והיה אירוע. פעם הבאה שרשת יעלו תוכנית חדשה שהאח הגדול יכניס את חוליית אל מבחוח. הם גם אוהבים להצטלם, הם גם מצחיקים, וכשהם עושים אירוע, זה מתפרסם בכל העולם.

למה לספר את האמת?

בני המשפחה החליטו שלא לבשר לאורחים ולמתחתנים שהיתה תאונה ומשפחה נספתה. ההחלטה היא לא להגיד, לחיות באשליה עוד כמה שעות, להמשיך בשמחה למרות הזוועה. זו החלטה מוזרה שאי אפשר לשפוט אותה. אפשר רק לקנא בהרגשה של חוסר הידיעה. הלוואי שגם לנו לא היו מספרים. לא על התאונה ולא על אסונות אחרים. שהיו נותנים לנו לחיות באשליה. שלא נדע.

אל תספרו לנו שלאירן יש פצצה גרעינית, אל תגלו לנו שפורום תקנה הוציא את הרב אלון מהארון. תקראו לנו רק אם ארז ואזי ייכנסו לבית. כי זה אירוע.

אחרי שאתה מגלה את האמת, אתה מצטער שלא ידעת. חתונה בורחת מבשורה אך הבשורה מגיעה, ורק אלכוהול, סידורי פרחים וריקודים עם מוסיקה חזקה יכולים להשכיח אותה.

כמה מוסרי לתמוך בערוץ הראשון?

בכירי העיתונאים בטלוויזיה המסחרית רוצים להציל את השידור הציבורי. אמנון אברמוביץ', אהוד יערי, אושרת קוטלר, אילנה דיין ועוד קוראים להציל את רשות השידור, שהיא ערכית וציבורית וממלכתית.

הם לא עובדים שם. הם עובדים בערוצים פרטיים. כי הם מחפשים כסף ורייטינג. בערוץ הראשון אין כסף ואין רייטינג. חלק מהם עבדו בערוץ הראשון, שידרו, פרשנו ופרשו. היום חשוב להם שהוא ימשיך להתקיים.

זו עמדה ערכית. ערכים זה כמו כלב, הכי קל שזה נמצא אצל מישהו אחר: אני לא אעבוד בערוץ ראשון, לא אתרום לו מכישוריי וגם לא אצפה בו, אבל חשוב לי שימשיך לשדר. הוא קיים כי הוא חשוב, וחשוב שימשיך להתקיים.

להיות בעד רשות השידור זה ערכי , לעבוד ברשות השידור זו הקרבה, לצפות בערוץ הראשון זה עינוי. אבל חשוב.

איך שייקה אופיר מפרסם בנק?

אבא, מי האיש הזה מהפרסומת לבנק ?

שייקה אופיר.

יש לו פייסבוק? הוא מצייץ בטוויטר?

לא, הוא לא מצייץ כבר שנים.

הוא היה באח הגדול ?

לא. הוא היה השוטר אזולאי.

אז איך לקחו אותו לפרסומת?

זו פרסומת ישנה שעשו לה רימייק.

ומי זה שעושה פרסומת לביטוח?

בועז שרעבי, הוא זמר גדול.

אם הוא גדול, אז למה הוא נשאר בתחתונים וגופיה בחניון?

כי הוא לא זוכר שהוא גדול. רק הביטוח זוכר.

ואבא , למה הזמר שר למכונית "לא ידעתי שתלכי ממני"?

המכונית היא כמו אשתו וכמו הכבוד שלו. גם היא נוטשת אותו.

אבא, כשאני יהיה גדול, מי יזכור אותי?

חברות ביטוח ובנקים. רק עליהם אפשר לסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully