וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: מה לעשות בפורים?

אייל דץ

26.2.2010 / 7:30

גם מזג האוויר הסוער בחג לא יקלקל את החגיגה שוואלה! תרבות מתכננת לכם בפורים. קבלו את כל האירועים המשמחים של החג, עם העדכונים בעקבות מזג האוויר. חג שמח!

יום שישי 26/2

העדלאידע של מודיעין

תהלוכת עדלאידע ססגונית והפנינג פורימי יתקיימו כבר מחר באמפי פארק החולה ובפארק הדגים במודיעין. בתוכנית: מתנפחים, בנג'י, הולכי קביים, מופעי תיאטרון, יריד שעשועים – משחקים של פעם, סדנת קצב וכלי הקשה ועוד המופע המרכזי באירוע יהיה AIRBEAT SHOW שילוב של מוזיקה, קצב ותנועה באוויר, מופע הבוחן את גבולות היכולת האנושית בביצועים יוצאי דופן של תיפוף ואקרובאטיקה אווירית.

העדלאידע של נהריה

העדלאידע של נהריה תצעד לאורך שדרות הגעתון וישתתפו בה אמני שטח, מיצגים, תזמורות ועוד. האירוע יסתיים בהופעה של להקת הצעירים של העיר.

מסיבת פורים מהפכנית

במועדון הגדה השמאלית בתל אביב תתקיים מסיבת תחפושות שונה מהרגיל: כל מי שיגיע מחופש לדמות מהפכנית ייכנס חינם.

שעת התחלה: 14:00
הגדה השמאלית, אחד העם 70, תל אביב
15-20 שקלים

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

משתה פורים עם הגרובטרון בתיאטרון תמונע

משתה פורים חגיגי עם הגרובטרון שיעשו שמח עם שירי ארץ ישראל הישנה בביצועים חדשים. אלבומים של הלהקה יחולקו במתנה לכל מי שיגיע מחופש להופעה,

שעה 23:00
תיאטרון תמונע, שונצינו 8, תל אביב

Daft Punk Purim Party בבלוק

מסיבת הפורים של הבלוק בסימן ההרכב הצרפתי דאפט פאנק. על העמדה: די ג'יי אורי הצרפתי, חבורת ברייט איט, רד קוטון, רד אקסס ושלומי זידן וברק שניידר.

23:00
הבלוק, דוד חכמי 35, תל אביב
40 שקלים עד חצות, 60 שקלים אחרי. הכניסה לבני 24 ומעלה.

יום שבת 27/2

פורים בהיכל התרבות בתל אביב

ערב של צחוקים ושירים בהשתתפות שלום אסייג, עמוס תמם ואוהד קנולר, משה להב ואורי חזקיה

שעה 22:00
היכל התרבות תל אביב, הוברמן 1, תל אביב

פורים אולסטרז בברזילי

פורים של כוכבים במועדון הברזילי בהשתתפות אורטגה, לוקץ' וסבא קוקו, שיי, NOD, כהן @ מושון, וטונה מאן ג'ונס.על העמדה: די ג'יי אלארם ופ'אנקי פיש.
שעה 22:00
ברזילי, הרכב 13, תל אביב.
50 שקלים בקופה, 40 שקלים לנרשמים מראש.

רד בנד בקומפורט 13

רד, פיליפ, פונצ'ו ולפטי כוכבי סדרת הקאלט רד בנד חוזרים לבמה. הרכב הבובות יופיעו במוצאי שבת בקומפורט 13, בפלורנטין

שעה: 21:00
מחיר: 110- 90 שקלים

יום ראשון 28/2

פסטיבל פורים בבנייני האומה בירושלים

בין התאריכים 28.2-1.3 יתקיים פסטיבל לכל המשפחה בבנייני האומה בירושלים, בהשתתפות מיטב כוכבי הילדים, בהם: יובל המבולבל ורינת גבאי. הפסטיבל יכלול שולחנות משחק, מתנפחים, משחקים וירטואלים, שעות סיפור, סדנאות יצירה, קריוקי, תיאטרון בובות, מופעי תופים, ג'ימבורי, מתחם סרטי ילדים, ג'אגלינג ועוד.

שעה: 11:30
מחיר: 65-75 שקלים

פורים בראשון לציון

חגיגת הפורים של ראשון לציון תתקיים בבימת כיכר העירייה ותכלול הופעות של כוכבי ה"פיג'מות" עודד פז ויניב פולישוק ושלל אירועים לכל המשפחה. לסיום יתקיימו הופעות של להקות מחול וזמר של החברה העירונית.

פורימון לילדים בבית יד לבנים בתל אביב

הפורימון יתקיים השנה באודיטוריום שיין בבית יד לבנים בתל-אביב עם הצגות הילדים "דירה להשכיר", "איה אווץ' אווה", "לג'ירפה נתפס הצוואר" ועוד. הפורימון יתקייים בימים ראשון ושני בשעות 11:00 וב- 17.00 אחרי הצהריים. בנוסף יתקיים הפנינג פורימי ססגוני בליווי תחפושות.

יום שני 1/3

משחזרים את גן החיות המיתולוגי בתל אביב

באירוע ייחודי לקראת פורים ישוחזר גן החיות המיתולוגי של תל-אביב. האירוע יתקיים החל מהשעה 11:00 מרחוב המלך שלמה ועד גשר העירייה ויכלול תפאורה מיוחדת שעוצבה במיוחד לאירוע שתשחזר את הכניסה ואת מתחם גן החיות המיתולוגי. מבעד לכלובי הגן יופיעו שלל בובות ענק בדמותן של החיות שבעבר התגוררו בגן, ולצידן יוצגו פוחלצים שהובאו במיוחד לאירוע מהספארי.

בנוסף תתקיים תהלוכה של שחקני תיאטרון רחוב, אולפן שידור חי של תחנת הרדיו 88FM, דוכני ממתקים של פעם ומופעי מוזיקה של מוקי, מופע הארנבות של ד"ר קספר וגבע אלון.

העדלאידע של רמת השרון

העדלאידע של רמת השרון תתקיים השנה בסימן "העולם הוא קרקס". ביאליק. תהלוכת העדלאידע תחל בשעה 10:30 בהשתתפות: מיצגי ענק מעולם הקרקס, אמני קרקס מביה"ס לקרקס סנדסיאל, תהלוכת רכבי אספנות, תזמורת צעידה של הצופים האורתודוכסים מיפו, להקות העבריים מדימונה, גלגלי ענק ועוד.

העדלאידע של נתניה

העדלאידע בנתניה תהיה השנה בסימן שירי ילדים לכל המשפחה במהלכה תיערך תהלוכה חגיגית של בימות נעות ברוח שיריהם של חיים נחמן ביאליק, יהונתן גפן, נעמי שמר, לאה גולדברג, מרים ילן שטקליס, דתיה בן דור ועוד. לצד תהלוכת התחפושות ברחבי העיר. לאחר העדלאידע תתקיים הופעה של ציפי שביט בבימת ככר העצמאות.

העדלאידע של חולון

העדלאידע המפורסמת ביותר בארץ תעמוד השנה בסימן 25 שנה לאופרה הישראלית ו-70 שנה לעיר חולון. 4000 משתתפים יטלו חלק בהפנינג שיכלול מיצגי ענק ומתקנים נעים, מאות אמנים, תיאטרונים, תזמורות, נשפנים, מתופפים, רקדנים, מתעמלים, אמני גלגיליות ועוד. העדלאידע תסתיים בנשף מסכות ענק.

העיר בת ים חוגגת פורים

ביום שני זה קורה: בין השעות 10:30-14:30, יהפוך מקטע ברחוב רוטשילד בעיר לרחוב שכולו פנטזיה והתושבים יוזמנו לעבור במנהרת הזמן ולגלות איך תיראה עיר העתיד. מופעי רחוב מרהיבים ימלאו את הרחוב ויפתיעו את העוברים ושבים , רובוט חללי מוזהב וחברותי במיוחד ישחק עם הקהל במופע אינטראקציה קומי ומשעשע, מופע אוויר אקרובאטי מרהיב בגובה 9 מטרים ובליווי מוזיקה חללית, הולכי קביים שנחתו מכוכב אחר היישר לבת ים ועוד ועוד

ספיישל מוזיקה ישראלית של מונוקרייב

עידן אלתרמן, אבי גרייניק, אפרים שמיר, תומש, כל החתיכים אצלי, הקולקטיב ומוזיקאים נוספים יופיעו בערב פורים חגיגי שייערך ב-1 במרץ במועדון הקומפורט 13 בתל אביב. מחיר כניסה: 30 שקלים עד השעה 22:00, 50 שקלים לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully