וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ציטר על שער המגזין Artforum

אייל דץ

25.2.2010 / 18:32

עבודה של האמנית הישראלית, הלקוחה מתוך עבודת הווידיאו "ארבע העונות", נבחרה לככב על השער של אחד המגזינים החשובים בעולם האמנות

האמנית הישראלית קרן ציטר ממשיכה לכבוש את עולם האמנות. פריים הלקוח מתוך עבודת הווידיאו "ארבע העונות" של ציטר נבחר לככב על השער של גליון מרץ של המגזין Artforum, אחד המגזינים החשובים בעולם האמנות.

ציטר, החיה כיום בברלין, זוכה בשנים האחרונות להצלחה בינלאומית. לפני מספר חודשים זכתה בפרס אבסולוט לאמנות לשנת 2009. ציטר היא האמנית הראשונה שזוכה בפרס שנוסד על ידי יצרנית הוודקה השוודית ועתיד להיות מוענק מדי שנה לאמן בינלאומי צעיר שעבודתו מתמקדת במיזוג של צורות אמנות שונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העבודה של ציטר לקוחה מתוך עבודת הווידיאו "ארבע העונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר חודשים נבחרה ציטר למקום השני ברשימת 100 האמנים המבטיחים שפרסם מגזין האמנות הנחשב "פלאש ארט". יחד עם ציטר נבחרו שני אמנים ישראלים נוספים המתגוררים בחו"ל, אלעד לסרי, שנבחר במקום השישי ואוהד מרומי שדורג במקום ה-89. כמה ימים לפני בחירתה הוצגה עבודתה של ציטר "History in the Making or the Secret Diaries of Linda Schultz", שנוצרה בשיתוף עם קבוצת התיאטרון D.I.E. Now, הוצגה בשנה שעברה במוזיאון הטייט מודרן שבלונדון.

תערוכתה האחרונה של ציטר בישראל התקיימה בסתו האחרון בגלריה נגא בתל אביב, שעל אמניה היא נמנית, ובמסגרתה אף הוצגה "ארבע העונות", עבודת הווידיאו שמתוכה כאמור נלקח הדימוי שנבחר לשער של Artforum.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully