וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשס" כובש את פרסי האימג'

עינב שיף

27.2.2010 / 12:03

סרטו של לי דניאלס זכה ב-6 פרסים בטקס החוגג את הישגי הציבור השחור בתרבות האמריקאית בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה, המוזיקה והספרות. ערב מצוין גם לטיילר פרי

הסרט "פרשס" זכה ב-6 פרסים בטקס פרסי ה-IMAGE, החוגג את הישגי האוכלוסיה השחורה בארצות הברית מטעם ארגון ה-NAACP (ההתאחדות הלאומית לקידום האוכלוסיה הצבעונית). סרטו של לי דניאלס, המועמד גם לפרס האוסקר זכה בפרס הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר (גבי סידיבה), שחקנית המשנה הטובה ביותר (מוניק), הסרט העצמאי הטוב ביותר והתסריט הטוב ביותר.

למרות שריבוי הזכיות של הסרט, העוסק בחייה הבלתי אפשרים של פרשס בת ה-16 שהיא אם לשני ילדים ובת להורים מתעללים, היה צפוי - נאומי הזכיה היו מרגשים. סידיבה אף פרצה בדמעות והקדישה את הסרט לכל הנערות בעלות סיפור דומה שמסתובבות ברחבי ארצות הברית. גם דניאלס העניק נאום רגשני שבו תקף את האולפנים הגדולים בהוליווד שטענו שהסרט לא יעניין איש.

טיילר פרי היה הכוכב השני של הערב אחרי "פרשס", עם ארבע זכיות לסדרה שלו, "Tyler Perry's House of Paine" בתחום הטלוויזיה וזכייה אחת לסרט שלו, "Tyler Perry's I Can Do Bad All By Myself", בפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר, אדם רודריגז.

בתחום המוזיקה זכתה מרי ג'יי בלייג' בשני פרסים, לאלבום האר אנ' בי של השנה על "Stronger With Each Tear" ולזמרת השנה. מקסוול הוכתר כזמר השנה והבלק אייד פיז כהרכב השנה. וויטני יוסטון זכתה בפרס קליפ השנה לשיר "I Look to You".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully