וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשר של סרטי הסטודנטים לטלוויזיה

עינב שיף

28.2.2010 / 10:47

5 סרטי סטודנטים יוקרנו בפריים טיים של ערוץ yes דוקו במסגרת שיתוף פעולה עם קרן גשר. זיו נווה, מנהלת הקרן, מקווה שזהו תחילתו של שיתוף פעולה רב-שנתי

5 סרטי סטודנטים יוקרנו בערוץ yes דוקו במסגרת שיתוף פעולה ראשון בין הערוץ לקרן גשר לקולנוע רב תרבותי. הסרטים יוקרנו במשבצת שבועית מיוחדת לקראת חודש יולי וישובצו בפריים טיים. הסרטים שנבחרו הם "לאב דווקא" של רונה סופר מבית הספר סם שפיגל, "אגון ואוויצ'קה" של רוני גפן מאוניברסיטת תל אביב, "אתה בן 50 ואני בן 15" של נועה יהב ממכללת ספיר, "הודים" של רועי וונדר ותלמה שוויצר מסם שפיגל ו"סבתא" של אביב אור משולם ממכללת בית ברל.

"מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו סטודנטים לקולנוע יוכלו לשווק את סרט הבכורה שלהם לגוף שידור מרכזי כבר בשלבים המוקדמים של היצירה", אומרת מנהלת הקרן, זיו נווה. "כמי שמלווה את התחום במהלך חמש השנים האחרונות, אני יכולה להעיד כי משנה לשנה אנו פוגשים ביצירה קולנועית מרתקת של יוצרים מוכשרים בקרב הסטודנטים הזוכים להצלחות בפסטיבלים בארץ ובעולם. אני מאמינה ומקווה כי הצלחת רצועה זו תאפשר להפוך את שיתוף הפעולה המתקיים זו השנה הראשונה לשיתוף פעולה קבוע ורב שנתי".

"בשנים האחרונות החלו בתי-הספר לקולנוע בארץ לשים דגש מיוחד על היצירה הדוקומנטרית, וכתוצאה מכך אנו עדים לשפע של סרטי תעודה ברמה גבוהה, עם סיפורים יחודיים וחזקים, שנעשים ע"י סטודנטים", אומר מנהל ערוץ, גיא לביא. "השנה החלטנו לחבור ליוזמה המבורכת של קרן גשר ולהציע תמיכה לפרוייקטים נבחרים עוד בשלבי ההפקה המוקדמים. אני מקווה שאותם סטודנטים צעירים שאנו נותנים להם במה היום, יהוו את חוד החנית של היצירה הדוקומנטרית של המחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully