וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל מופע ההתרמה לגרי אקשטיין

עינב שיף

1.3.2010 / 8:30

אחרי כישלון המופע הקודם, גם המופע החדש למען אחד המוזיקאים הגדולים בישראל נכשל עוד לפני שהתקיים, בשל מכירת כרטיסים דלה. נתן כהן: "אנחנו שוברים את הראש עכשיו"

המזל הרע ממשיך לרדוף את גרי אקשטיין: אחרי כישלון מופע ההתרמה הענק בהאנגר 11, הוחלט לבטל גם את המופע שתוכנן ל-3 במרץ במועדון צוותא בתל אביב, בו היו אמורים להופיע אפרים שמיר, אריק סיני, אתי אנקרי, דני סנדרסון, דני רובס, יוני רכטר, מיקי גבריאלוב, נתן כהן, רונית שחר ורותי נבון.

"בצוותא טענו שלפי קצב מכירת הכרטיסים זה לא הולך להיראות טוב ולא רציתי להגיע למצב כזה שוב", אמר לוואלה! תרבות נתן כהן, מיוזמי הערב. "עכשיו כשהאופציה של מופע יורדת מהפרק, אנחנו שוברים את הראש איך לעזור לו".

מנכ"ל צוותא משה טנא הופתע לשמוע את דבריו של כהן. בשיחה עם וואלה! תרבות אמר טנא כי "כנראה שאנשים לא באים למופעי התרמה יותר וחבל. גרי אקשטיין הוא בהחלט נכס לתרבות הישראלית ומבחינתנו חבל כי הושקע במופע זמן שכלל יח"צנות, פליירים ועוד. רצינו לעזור".

בחודשים האחרונים נקלע אקשטיין בן ה-61 למצב בריאותי קשה שמנע ממנו להקליט ולהופיע, מה שגרם להידרדרות מצבה הכלכלי של משפחתו. מופע התרמה שנערך באוקטובר למענו בהאנגר 11 בתל אביב לא כיסה את ההוצאות, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות והביא לניסיון נוסף לסייע לו, על ידי מופע אקוסטי בצוותא שבוטל עתה גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully