וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני המנחה שלכם, לפחות לעת עתה"

עינב שיף

2.3.2010 / 7:40

ג'יי לנו חזר לכס מנחה תוכנית הלילה, לראשונה מאז עזיבתו של קונאן אובריאן והתבדח על יציבות התפקיד, על רשת NBC ואפילו על הפרסומת המשותפת עם דיוויד לטרמן ואופרה ווינפרי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ג'יי לנו חזר הלילה (יום שני, שעון ארצות הברית) לתפקיד היוקרתי של מנחה תוכנית הלילה של רשת NBC, תפקיד אותו מילא במשך 17 שנים עד לחודש יוני האחרון, עת מונה קונאן אובריאן להחליפו ונאלץ לעזוב לאחר מחלוקת חריפה עם רשת NBC שרצתה להזיז את שעת התוכנית.

לנו פתח במערכון דמוי "הקוסם מארץ עוץ", בו שחזר המנחה את סיום האגדה, כשדורותי (לנו) מתעוררת ומגלה שכל קורותיה היו חלום. "הייתי במקומות נפלאים, אבל חלקם לא כל כך נחמדים", אומר לנו, כשהוא מכוון להרפתקת תוכנית הפריים טיים הכושלת שלו. במערכון מופיעה השחקנית הוותיקה בטי וויט, שנכנסת למחסן בו מצולם המערכון ואומרת "וואו, NBC באמת קיצצו לכם בתקציב. מה זה האסם הזה?!"

מונולוג הפתיחה שלו החל במילים "טוב לחזור הביתה!". לאחר מכן אמר "שלום, אני ג'יי לנו ואני המנחה שלכם, לפחות לעת עתה". לאחר מכן אמר לנו שהוא נורא מתרגש, "כי דיוויד ואופרה צופים", כשהוא מכוון לדיוויד לטרמן ואופרה ווינפרי, עמם הופיע בפרסומת משותפת ששודרה במהלך הפסקת הסופרבול ותפסה תשומת לב רבה.

לאחר מכן הציג לנו את אורחיו לאותו הערב, ג'יימי פוקס, המוזיקאי ברד פייזלי והספוראית לינדזי וון, המתמחה בגלישת סקי. "כשזה מגיע להחלקה לתהום במהירות שיא, אף אחד לא עושה את זה טוב ממנה", אמר לנו. "טוב, חוץ מ-NBC". בהמשך התוכנית חילק פוקס שמפניה לקהל, ביניהם צעיר בן 18 בלבד, מתחת לגיל השתייה המותר בארצות הברית. "אל תסבך אותי, הרגע חזרתי", אמר לנו לשחקן-זמר.

מערכון משעשע נוסף הקשור לאפיזודה הקודמת של לנו עסק בחיפושיו אחרי שולחן מאחוריו יוכל להנחות, לאחר שבתוכנית הפריים טיים שלו הופיע על כסא בלבד, מהלך שעורר לא מעט ביקורות.

הלילה (שלישי) צפויים להתארח בתוכנית שרה פיילין ואדם למברט ובשבועיים הקרובים צפויה רשימת אורחים יוקרתית למדי, שתעזור להרים את הרייטינג של התוכנית, כפי ש-NBC מקווה שיקרה, כדי לפגוע בתוכניות הלילה של המתחרים - דיוויד לטרמן וג'ימי קימל, שהתייחסו גם הם לשובו של לנו. "אני דיוויד לטרמן ואני אהיה כאן גם מחר - אותה השעה, אותו המנחה", התבדח לטרמן ואילו קימל אמר "אמא שלי לא יודעת במי לצפות הערב - בלנו או בי".

חזרתו של לנו התאפשרה לאחר שקונאן אובריאן ורשת NBC הגיעו להסכם אודות עזיבתו של המנחה הג'ינג'י את התוכנית, בשל רצונה של הרשת להזיז את תוכנית הפריים טיים הכושלת של לנו לשעה 23:30 ואת תוכנית הלילה לחצות. אובריאן סירב והחליט לעזוב, כשהוא צפוי לשוב לטלוויזיה בחודש ספטמבר, בתום סעיף הצינון בחוזה שלו. כעת, מצפים מעריציו הרבים לציוץ הראשון בחשבון הטוויטר שפתח, אחרי חודשים של התנגדות.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully