וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ירושלים לאמנויות חוגג תשע

אייל דץ

2.3.2010 / 10:37

בשבוע הבא יתקיים זו השנה התשיעית פסטיבל ירושלים לאמנויות. בתוכנית: הפקה מיוחדת של האופרה "חליל הקסם", מופע מחווה לרקדנית ברכה דודאי והצגה בהשתתפות יהודה וקסמן

פסטיבל ירושלים לאמנויות חוגג יום הולדת תשע: בשבוע הבא יתקיים זו השנה התשיעית ברציפות, פסטיבל ירושלים אמנויות. בפסטיבל, שיתקיים בין ה-8 ל-13 במרץ, ישתתפו מאות יוצרים בכשלושים מופעים שיתקיימו באולמות המרכזיים ברחבי העיר. את הפסטיבל מפיק אגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים , כאשר רוב רובם של המופעים הינם הפקות מקור שנכתבו ובוימו במיוחד לצורך הפסטיבל.

מופע הפתיחה של הפסטיבל הינו הפקה מיוחדת של האופרה "חליל הקסם", המבוצעת ע"י סטודנטים מצטיינים הלומדים באקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. בנוסף יתקיים מופע "רוקדים וזוכרים" שיהיה למעשה מופע מחווה לרקדנית ולכוריאוגרפית ברכה דודאי שנפטרה לפני כשנה ואשר הקימה וייסדה את להקת "הורה אפרוחים ירושלים".

מופע מיוחד שיעלה בפסטיבל הינו של תיאטרון ממ"י (מרכז גמילה למכורים לסמים). שני שחקנים, גבר ואישה הנמצאים בטיפול גמילה מזה כמה שנים יעלו הצגה בשם "הדיוקן" שבו הם יספרו על עולמם המנותק של המכורים לסמים. עוד מחזה, פרי עבודתם של שחקנים חובבים, שיעלה בפסטיבל הוא מחזהו הנודע של מכס פריש "אנדורה", בהשתתפות שחקנים מהמינהל הקהילתי ברמות ובהם השחקן הראשי יהודה וקסמן אביו של נחשון וקסמן ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully