וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם הקולנוע הגדול בארץ יפתח בראשל"צ ב-18 למרץ

אייל דץ

2.3.2010 / 12:43

מתחם הסינמה סיטי G יפתח ב-18 במרץ בראשון לציון. הקומפלקס יכלול אולמות קולנוע, 23 בתי-קפה ו-38 חנויות. מפיצי הסרטים כבר נכנסו לכוננות

אפשר כבר לסמן ביומנים: מתחם הקולנוע הגדול ביותר בארץ יפתח ב-18 במרץ בראשון לציון. חברת "גזית ישראל" תחנוך בתאריך זה רשמית את מתחם הקולנוע והבידור G סינמה סיטי.

הקומפלקס של סינמה סיטי בראשון לציון ישתרע על שטח של 30 דונם הכוללים שטח מסחרי של 27,000 מ"ר, 26 אולמות קולנוע, 23 בתי-קפה, ברים, מסעדות ודוכני מזון ו-38 חנויות קונספט שונות.

ההשפעה של פתיחת קומפלקס הקולנוע העצום כבר מביאה לתוצאות בשטח. מפיצי הסרטים נכנסו לכוננות ובסוף השבוע של פתיחת המתחם מתוכננים לצאת לא פחות משמונה סרטים, ביניהם אפשר יהיה למצוא כמה סרטים מדוברים כמו ו "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון, שיוצג גם בגרסה תלת-ממדית, "סופר הצללים" של רומן פולנסקי, שזכה לאחרונה בפרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל ברלין, "ונער משומקום", העוסק בתקופת ילדותו של ג'ון לנון.

שבוע לאחר מכן יגיעו לישראל שבעה סרטים נוספים ובהם "הזדמנות שנייה" בכיכובה של סנדרה בולוק, הפייבוריטית לזכייה באוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט. סרט נוסף עטור שבחים שיגיע לארץ הוא "נביא", המועמד הצרפתי לאוסקר בקטגורית הסרט הזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully