וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה להצגות ילדים חוגג עשרים

אייל דץ

2.3.2010 / 17:20

שש הצגות מתחרות בניהן על תואר ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל שיתקיים השנה בחוה"מ פסח, בניהם "כשהכריש והדג נפגשו לראשונה", מחזה על פי ספרו של גלעד שליט

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים חוגג עשרים. בפסטיבל , שיתקיים השנה בין ה 31/3 ל- 2/4 חוה"מ פסח, מתחרות בניהן שש הצגות על תואר ההצגה הטובה ביותר.

השם הבולט בהצגות המתחרות השנה בתחרות הוא "כשהכריש והדג נפגשו לראשונה", מחזה על פי ספרו של גלעד שליט שנכתב בעת ששליט היה בן 11 ויצא לאור בשנה שעברה. את המחזה כתבו במשותף אורי אמנותי ("טלנובלה בע"מ", "בעל בעל לב"), רונן יפרח ואיריס פן, שגם יביימו את ההצגה במשותף וישחקו בה.

ההצגות המתחרות האחרות הן "יום הולדת לזזה" של שירלי דשא, שחקנית ובתו של המפיק האגדי פשנל, המבוסס על הספר "מילות קסמים" שכתבה רונית חכם; "אגדת השמש הנעלמת", הצגתה הראשונה של כוכבת הילדים דנה דבורין כבמאית; "העולם על פי אלון" של אורלי ישועה; "הכוכב דניאל וגנבי הזמן" של רותי רוזן; ויצירת מחול נטולת שם של גליה פרידקין.

"השנה בחרנו בקשת רחבה של סגנונות תיאטרון, מתיאטרון מחול ועד תיאטרון ריאליסטי", מספרת המנהלת האמנותית צביה הוברמן על הבחירה. צוות השופטים בתחרות משתנה משנה לשנה ושמות חבריו נותרים אנונימיים עד לטקס הכרזת הזוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully