וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לאירועי יום האישה 2010

אייל דץ

3.3.2010 / 7:39

פסטיבל אישה בחולון, פסטיבל מוזות בנתניה, אופרה ישראלית או יום האישה הערבית. בחרנו עבורכם את האירועים הטובים ביותר ליום האישה הבינלאומי, שממש לא נחגג רק יום אחד

"פסטיבל אישה 2010"

אירועי יום האישה יחלו כבר הערב (רביעי) עם פסטיבל אישה שייפתח בחולון ויכלול מגוון מופעי מוזיקה, תיאטרון ובסרטים שכולם מוקדשים לנשים. בין המופעים המיוחדים שיתקיימו בפסטיבל תוכלו למצוא את ההופעה של אליסון מויה שתתקיים ביום שבת, המופע "My Girl", מופע מחווה לחברת התקליטים המיתולוגית מוטאון ושבו ישתתפו אפרת גוש, נינט, יעל דקלבאום, רונה קינן, מיקה שדה וגל דה פז שילוו על ידי להקת פאנקשטיין ואיחוד של קורין אלאל עם להקת גן עדן בהשתתפותן של עלמה זוהר ואלונה דניאל.

פסטיבל "מוזות 2010"

פסטיבל "מוזות 2010" יתקיים השנה בין ה-8 ל-17 במרץ. הפסטיבל מוקדש כולו ליצירה נשית והוא מארח אמניות מתחומי התיאטרון, הקולנוע, המחול, המוסיקה ועוד. הפסטיבל יתקיים בכל רחבי נתניה זו הפעם התשיעית. המופע המרכזי של הפסטיבל נקרא "דיוות" והוא מאגד שלושה דורות של סולניות, בהפקה חד פעמית של מיטב שירי מחזות הזמר הישראלים: רבקה רז, חני נחמיאס ורמה מסינגר.

האופרה הישראלית חוגגת את יום האישה

האופרה הישראלית תציין את יום האישה בסדרה של קונצרטים מיוחדים שיתקיימו בחוות הבריאות מצפה הימים. , בשבוע הראשון לחודש מרץ, יתקיימו שני קונצרטים הסובבים את עולמן המורכב של הנשים. בקונצרט הראשון שיתקיים כבר מחר (חמישי), יציגו סולני האופרה הישראלית את: "הנשים, הנשים, הן עולות לי על כל החושים". בקונצרט השני לכבוד יום האישה הבינלאומי, יום למחרת תופיע הזמרת רוחמה רז, במופע, "חלומות של אתמול" , מופע בו משלבת רז שירים מהדיסק החדש שלה, המבוסס על יצירות מהמוזיקה הקלאסית.

פסטיבל "האישה הערבייה"

התיאטרון הערבי-עברי ביפו, בשיתוף אגף התרבות בעיריית ת"א-יפו ,יקיים השנה לראשונה את "פסטיבל האשה הערבייה". בפסטיבל, אשר יערך בין התאריכים 13-7 במרץ בתיאטרון ביפו, יוענקו מגני הוקרה לנשים מובילות באמנות ובתקשורת הערבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אשת העשור שלי" 13.3, רמת השרון

לכבוד יום האישה הבינלאומי תציג הגלריה לאמנות, בית יד לבנים ברמת השרון מבחר עבודות של כ- 30 יוצרים ותיקים וצעירים מתחומי קריקטורה, קומיקס והאיור ביניהם: אלית אבני שרון, צבי אורגד, דן אלון, עומר הופמן, שלמה כהן, מרב סלומון, מיקי עמית, אורי פינק, ועוד. כל אחד מהיוצרים בחר את "אשת העשור" שלו ויציג את דמותה בתערוכה. בין הדמויות המוצגות בתערוכה: דורית בייניש, פרופ' עדה יונת, ציפי לבני, שלי יחימוביץ, יולי תמיר, אסתרינה טרטמן ושרי אריסון,

נשים מחוללות שינוי חברתי

המכללה החברתית כלכלית וסינמטק ירושלים יקיימו ביום שני ה-7.3, ערב חוצה מגזרים וגבולות על נשים מחוללות שינוי חברתי, לרגל ציון יום האישה הבינלאומי. בערב יתארחו פעילות מובילות בתחומן, הבאות מרקע חברתי מגוון וממגזרים שונים, אך לכולן יש דבר משותף אחד: כולן עוסקות בשינוי מציאות חייהן של נשים בישראל, וכולן, בבחירת דרכן הושפעו מנשים חזקות אחרות. במפגש זה הן תדברנה על הגיבורות הנשיות שהביאו אותן עד הלום, ועל מקורות ההשפעה שעיצבו את חייהן.

מופע קאברים בתמונע

תיאטרון תמונע יארח יוצרות מוכשרות כמו רוני אלטר, שילה פרבר, מאיה בלזיצמן, רונית רולנד, דניאלה ספקטור ועוד לערב קאברים ליוצרות בינלאומיות מוצלחות. תיאטרון תמונע, 8 במרץ, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully