וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן טובים

דרור רפאל

4.3.2010 / 7:13

דרור רפאל יודע מי אשם באונס הקבוצתי בתל אביב. זה לא ליברמן, שהוא סתם פירומן וגם לא ערוץ המוזיקה הישראלית - הוא סתם נוראי. רק לאלירז הוא כבר מתגעגע

איך נמשיך לחיות ללא האח הגדול?

מחר תתעורר לבוקר ללא "האח הגדול". נקשרת רגשית לאנשים שאתה לא מכיר. בזבזת מהזמן שלך, ראית את אלין משתנה, הצטערת על איילה, השתוממת כשאלירז התחבק עם סער. מה עושים עם כל זה עכשיו. אתה עובר מחדר לחדר, לא מוצא את עצמך. איפה החברים שמילאו את החיים שלך. אתה רוצה לדעת מה פותנה מבשלת בבית שלה, האם גואל מאונן עם תמונות של אלירז. הדמויות שמילאו את חייך נעלמות. אתה מסתכל לאחור, נזכר, מי היה בנצי? מי זאת סתיו?

עכשיו אין ארז, אין אלירז, אין סער. הכל נגמר. אין טעם לחיים יותר. אתה מסתובב בלילות סהרורי, הולך להביא משהו מהמקרר, נזכר איך גם סער קם בלילה למקרר. אתה מנשק את חברה שלך ונזכר בנשיקה של סער ואיילה. אתה נח בחוץ עם שמיכה וחושב על אלירז. אולי גם הוא עייף עכשיו. ואולי לא. איך אפשר לדעת מה אלירז עושה. אתה משתגע, חייב לדעת. סער ואיילה נפגשים עוד? ואלין, היא בבית? היא יצאה עם חברים? יש לה חברים? כי לי אין. עזבתי את כולם. אל תעזוב אותי אח גדול. תחזרו אלי חברים, אני בודד, אני לבד, אלירז!! תחזור אלי, אלירז !!

מי אשם באונס?

פייסבוק. פרסומות סקסיסטיות. צ'טים באינטרנט. כל האינטרנט. קליפים של ליידי גאגא. השכנים שאולי שמעו. שירותי הרווחה שעקבו אך לא ידעו. המורים. החברים הקרובים. יו טיוב. ההורים של כולם, גם ההורים של הנערה. השופטים שמטילים עונשים קלים מדי. החדשות שמדווחות לפרטי פרטים על מקרי אונס. המלחמה הצהובה בין העיתונים. רד טיוב. מערכת החינוך. שר החינוך. שרת התרבות. עורכי הדין. האינטגרציה בצפון תל אביב. הפוסט מודרניות, שהכל מותר. כל 14 הנערים. אימא של א'. וכמובן א' הנאשם העיקרי. כולם אשמים, אבל אנחנו לא. זה לא קשור אלינו.

כמה מוזיקה ישראלית יש בערוץ המוזיקה הישראלית?

"מה קשור" היום שעכשיו - תקציר: יש מאזין על הקו, לא ישראל, לא דיברנו איתו עוד. זה סער מהאח הגדול. מה המצב אחי? איך ההרגשה? יופי אחי. שנייה הנה מאזין על הקו . טראפיק טראפיק. עכשיו דיווחים או מה? או קיי, תומש מה תשיר? שניה גבר, נגמרה השעה, תכף נחזור.

רחובות רחובות אשדוד. ציון לא בא לך לבוא לשיר עם תומש, טוב תישאר שם מותק. טראפיק טראפיק תכף נתקשר למישהו ונעבוד עליו, נגיד לו שאישתו בוגדת בו , הלו ? מה המצב שלמה , הכל טוב מותק? יופי, אישתך נמצאת פה איתי חחחח אתה לא מאמין מה היא עושה לי. סתם עבדנו עליך. טראפיק טראפיק. מי נכנס עכשיו לאולפן השקוף? אהה התבורי'ס. מה אתם עושים פה, טוב אחלה. יאללה בואו נרים כוסית. רגע יש מישהו על הקו, מי זה? השעה עוד לא נגמרה? איך זה יכול להיות, עשינו כל כך הרבה דברים בשעה הזאת. אהה זאת שעה שנייה, מתוך כמה ? רחובות רחובות אשדוד. יאללה מותק בוא נשיר משהו. מזל שאנחנו יכולים להמשיך עם השטויות שלנו ולספר שזה ערוץ למוזיקה הישראלית. רק חבל שהכל כל כך שקוף.

למה ליברמן עדיין שר החוץ ?

אנחנו מבודדים בעולם כמו שמעולם לא היינו. אביגדור ליברמן לא רצוי באירופה ולא בארצות הברית. בקרוב כנראה יוגש נגדו כתב אישום. עכשיו נוסף אישום חדש, הוא ביקש משגרירנו בבלארוס לפתוח מעטפה ולהעביר לו מידע על חקירותיו. ואז קידם אותו במשרד החוץ. הוא נכשל בתפקיד. הוא פירומן שמעכיר את היחסים שלנו עם מצרים וסוריה ולבנון. הוא לא דיפלומט ולא רוצה להיות דיפלומט. הוא נהנה לריב עם טורקיה, להשפיל אותה. אין איש פחות מתאים ממנו להיות שר החוץ של ישראל. אם הוא כזה כישלון כשר חוץ, אז הוא בשל כבר להיות ראש ממשלה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully