וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחה במחירי הכרטיסים להופעה של מטאליקה

עינב שיף

3.3.2010 / 20:46

לאחר פגישה בין ראשי קמפיין החרם ומפיקי המופע בישראל, שנערכה ביוזמת וואלה! תרבות, הגיעו הצדדים להסכמה על הוזלה משמעותית במחירי הכרטיסים. כמה? כל הפרטים בפנים

המחאה עשתה זאת: מחירי הכרטיסים להופעה של מטאליקה בישראל ירדו משמעותית, תודות לפגישה שאורגנה ביוזמת וואלה! תרבות בין ראשי הקמפיין להפקת המופע בישראל. היום (רביעי) נפגשו המפיק גדי אורון וראשי הקמפיין והגיעו להסכמה על הנחה מיוחדת לשבועיים במחירי הכרטיסים.

על פי התוכנית החדשה, שמופיעה גם באתר של אורון, מחיר כרטיס לטבעת הזהב יעמוד על 990 שקלים (במקום 1,200), אזורי הכסף והארד על הדשא יאוחדו למחיר אחיד שגובהו הוא 490 שקלים (במקום 900 לארד ו-600 לכסף) והכרטיסים ביציעים ינועו בין 300 ל-450 שקלים לפי קרבת המושב לבמה. הדשא עדיין יחולק בין אזור הכסף, הקרוב יותר לבמה לאזור הארד, כששני הצדדים מדגישים כי מדובר בהפרדה בטיחותית וכל מי שיקדים לרכוש כרטיס – ימוקם באזור הכסף. המכירה עצמה תתבצע באתר של משרד הכרטיסים "לאן".

לדברי אורון, לא ידוע אם המחירים יעלו לאחר השבועיים. גורמים המעורים בנושא אמרו לוואלה! תרבות כי המחירים לא צפויים לעלות, אך הדבר תלוי בביקוש לכרטיסים שצפוי לעלות משמעותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית האצטדיון מאתרו של גד אורון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ההצלחה היא מטורפת, חסרת תקדים ומדהימה", אומר לוואלה! תרבות תומר מוסמן, ממנהיגי המאבק יחד עם אחיו אור ורותם הורוביץ. "זו הצלחה בכך שהצרכן הצביע ברגליים, הראה את הנכונות שלו לפעול והראינו שפרייארים כן מתים, הוכחנו ששלום חנוך – שהציבור לא מטומטם והוא לא ישלם". לדברי מוסמן, ההנהלה הישירה של מטאליקה התערבה בנושא לאור המחאה שהכתה גלים ברחבי העולם, בין השאר באתר חברת Roadrunner הנחשב לאתר חדשות הרוק הכבד הנצפה ברשת.

"המשא ומתן היה בדלת פתוחה, בנעימות, בלי וויכוח אלא בדיון אמיתי", אומר מוסמן. "גם ההנהלה עצמה של מטאליקה לקחה חלק בנושא. אני מאושר על כך שתהיה הופעה ושהיא תהיה במחיר שווה למחיר הוגן לצרכן. היה המון רצון טוב של הפקת מטאליקה, שנורא רוצה להופיע בישראל ושל הפקת המופע בישראל שרוצה להביא אותם. לדברי אורון, הנהלת הלהקה עתידה להוציא הודעה לעיתונות שתסדיר את הנושא באופן סופי.

בכך, אמור להסתיים קמפיין מחאה בו לקחו חלק כ-6,000 גולשים שאיימו להחרים את המופע בשל מחירי הכרטיסים שפורסמו עם ההכרזה הרשמית על קיומו. עם הפרסום הראשוני בוואלה! תרבות אודות המחאה, פנתה וואלה! תרבות לצדדים במטרה לקיים פגישה שתביא להידיינות בין הצדדים, שסופה המבצע המיוחד והודעה של מנהלי הקמפיין על הפסקת החרם. מכירת הכרטיסים כבר החלה לחברי מועדון המעריצים של מטאליקה ואילו בשבת תיפתח לקהל הרחב. "עכשיו אני בטוח הולך", סיכם מוסמן הנרגש את הימים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • מטאליקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully