וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון מוייה בישראל: "אני לא רק אייטיז"

אייל דץ

4.3.2010 / 12:20

הזמרת אליסון מוייה, הזכורה בעיקר כחצי ההרכב האייטיזי יאזו, הגיעה לישראל לרגל הופעתה במסגרת פסטיבל אישה ה-14 והכריזה: "שנות השמונים לא היו התקופה הטובה ביותר שלי"

הזמרת אליסון מוייה הגיעה לישראל לרגל הופעתה מחר (שישי) במסגרת פסטיבל אישה ה-14 שיתקיים בחולון. במסיבת עיתונאים שקיימה היום לקראת ההופעה, היא הביעה את הפתעתה על כך שהיא נתפסת כאן כגיבורת אייטיז. "אני ממש לא מחשיבה את שנות השמונים כתקופה הטובה ביותר שלי. לא תמיד התקופה שבה את עושה הכי הרבה כסף היא התקופה שבה את עושה את המוזיקה הכי טובה", אמרה.

מוייה פרצה לתודעה העולמית בשנות ה-80 כחצי מהצמד יאזו, שבו שיתפה פעולה עם וינס קלארק, ממקימי דפש מוד וחברה לכיתה. הסינגל הראשון של הצמד, "Only You”, שיצא לרדיו בשנת 1981, זכו להצלחה מסחררת, ונמכר בלמעלה ממיליון עותקים ברחבי העולם. הצמד הוציא שני אלבומים מצליחים, "Upstairs at Eric", ו-"You and Me Both", וחתום על אחד מלהיטי האייטיז הגדולים, "Don't Go". לאחר שנתיים בלבד התפרק ההרכב עקב חילוקי דעות בין השניים. מוייה יצאה לקריירת סולו מצליחה ואחראית בין היתר לאחד הקאברים הגדולים שנעשו אי פעם: החידוש שלה לשיר של בילי הוליידי "That Old Devil Called Love”.

זהו הביקור השני בארץ של מוייה, בשנות השמונים היא הצטלמה בישראל לקליפ "Love Resurrection" מתוך האלבום הראשון שהיא הוציאה, "Alf". למוייה יש לא מעט חוויות מאותו ביקור, בעיקר מהחום הלוהט ומהגברים הישראלים. "מישהו ביקש להצטלם איתי ועם בעלי הראשון שהיה איתי בביקור בארץ, ותוך כדי הצילום הרגשתי איך היד של הבחור מלטפת לי את הישבן", שיחזרה בחיוך.

מוייה אמרה כי היא מתכוונת לתת בקונצרט את כל מה שיש לה ולבצע להיטים מכל אורך הקריירה שלה, הנמתחת כבר על למעלה משלושים שנה. עוד סיפרה כי בקרוב היא מתכוונת לעבוד על אלבום חדש, תשיעי במספר, ולדבריה, הכיוון שלו יהיה כנראה אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully