וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי שמאל למטאליקה: בטלו הופעתכם בישראל

אייל דץ

5.3.2010 / 8:37

לא כולם רוצים שמטאליקה יגיעו לישראל: קבוצת פעילי שמאל קראו ללהקה לבטל את ההופעה בארץ כ"מחאה על הכיבוש" וביקשו מהם "לא לשתף פעולה עם המשטר הגזעני"

קריאה למטאליקה להחרים את הופעתה בארץ: פעילי שמאל קיצוני שלחו לחברי הלהקה מכתב, הקורא להם לבטל את ביקורה בארץ בגלל המדיניות הישראלית בשטחים. המכתב, שנפתח בציטוט מתוך השיר המפורסם של הלהקה "And Justice for All", מפציר בלהקה להחרים את ישראל. "עכשיו ההזדמנות לצדק לכל באמת נמצאת בידיים שלכם. האם תתנו לכסף לדבר או שתפעלו לשינוי?", נכתב בו.

עוד כותבים הפעילים, כי "להישאר ניטרליים מול הדיכוי האכזרי של הפלסטינים זו לא אופציה. הופעה בישראל שולחת מסר של נורמליזציה למשטר הישראלי, שהוא משטר גזעני, אלים ולא צודק, המוגדר על ידי רבים כמשטר אפרטהייד".

יונתן פולק, אחד מהחתומים על המכתב, סיפר לוואלה! תרבות כי אמנם הכתובת הנוכחית היא להקת המטאל, אולם המסר מופנה לכל אמן שעתיד להופיע בישראל. "כל להקה שמגיעה לכאן מסייעת לכיבוש, ולכן אנו קוראים למטאליקה ולכל אחד אחר לא להגיע לישראל. השתמשנו בשיר 'And Justice for All' מכיוון שאנו חושבים שאמנם לכתוב את השיר היה נורא קל, אבל היינו שמחים לראות את האמירה שלו מתממשת גם במציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully