וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשס" כבש את פרסי הקולנוע העצמאי

עינב שיף

6.3.2010 / 9:08

סרטו של לי דניאלס זכה ב-5 פרסים כולל פרס הסרט הטוב ביותר בטקס האינדי ספיריט, טקס הפרסים החשוב ביותר לקולנוע עצמאי בהוליווד. ג'ף ברידג'ס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר

הסרט "פרשס" הוא הזוכה הגדול של טקס פרסי ה-Indie Spirit, טקס הפרסים החשוב ביותר לקולנוע עצמאי שנערך הלילה (שישי) בלוס אנג'לס בפעם ה-25. סרטו של לי דניאלס זכה ב-5 פרסים, כולל פרס לסרט הטוב ביותר. כמו כן זכה הסרט בפרס לבמאי הטוב ביותר (דניאלס) לשחקנית הטובה ביותר (גאבורי סידיבי), שחקנית המשנה הטובה ביותר (מוניק) ותסריט הבכורה הטוב ביותר (ג'פרי פלטשר).

צוות הסרט התייצב בהרכב מלא לטקס, לצד דניאלס, סידיבה ומוניק שזכו בפרסים רבים בעונת הפרסים הנוכחית בהוליווד, הגיעו גם לני קרביץ ומריה קארי כדי לחגוג עם הסרט שרק באחרונה זכה בפרס האימג' לסרט הטוב ביותר מטעם ההתאחדות לקידום האוכלוסיה השחורה.

הצוות של פרשס. גטי אימג'ס, GettyImages
הצוות של "פרשס" חוגג את הזכייה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס האינדי ספיריט, הלילה בלוס אנג'לס/GettyImages, גטי אימג'ס

גם הסרט "Crazy Heart" בכיכובו של ג'ף ברידג'ס חגג ערב מוצלח עם זכייה בפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר וכן זכייה צפויה של ברידג'ס בפרס השחקן הטוב ביותר. ברידג'ס נחשב למועמד המוביל גם לזכייה באוסקר על אותו התפקיד.

זוכים בולטים נוספים בטקס היו וודי הרלסון בפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר, על תפקידו ב"השליח" של הישראלי לשעבר אורן מוברמן. בפרס לסרט הזר הטוב ביותר זכה "לחנך את ג'ני" של לון שרפיג, בפרס לתסריט המקורי הטוב ביותר זכה "500 ימים עם סאמר" ובפרס לצילום הטוב ביותר זכה "יהודי טוב" של האחים כהן, שזכה גם בפרס רוברט אלטמן מטעם איגוד ידידי הקולנוע העצמאי המעניק את הפרס. את פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר קטף במפתיע הדוקו המוזיקלי "Anvil! The Story of Anvil", שאפילו לא מועמד לאוסקר.

אם תהיתם מדוע נפקד מקומו של "מטען הכאב" מרשימת הזוכים, הסיבה לכך היא שהסרט השתתף בטקס כבר בשנה שעברה, אך לא קיבל אף פרס. מחר הוא ינסה לפצות את עצמו על כך בטקס האוסקר, היוקרתי יותר.

ג'ף ברידג'ס. גטי אימג'ס, GettyImages
חזרה גנרלית לאוסקר? ברידג'ס בטקס פרסי האינדי ספיריט/GettyImages, גטי אימג'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully