וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפצת אלבומו של יואב יצחק מהווה הפרת זכויות יוצרים"

עינב שיף

7.3.2010 / 18:33

אלי אזרזר, אחד המפיקים הבכירים בשוק המוזיקה הים-תיכונית פנה במכתב התראה למנהליו של הזמר וטען כי השימוש באחד משיריו אינו חוקי. הדרישה לפיצוי: 100 אלף דולר והפסקת הפצת האוסף

מכתב התראה לפני פעולה משפטית נשלח לזמר יואב יצחק ומנהליו, בטענה כי האחרונים הפרו זכויות יוצרים באחד משיריו של הזמר. הפונה הוא אלי אזרזר, בעל חברת אי.ג'י הפקות וגורם בכיר בשוק המוזיקה הים-תיכונית. על פי המכתב, מנהליו של יצחק עשו שימוש בשיר "בדם אהבתי" לצורך האלבום "יואב יצחק – חורפי רומנטי בהיכל" בניגוד להסכם שנחתם בין הצדדים בחודש מאי 2001.

"חרף האמור בהסכם, ולתדהמתו הרבה, גילה מרשי כי הפרתם ברגל גסה את תניות ההסכם שעה שביצעתם הקלטה של השיר 'בדם אהבתי' הכלול בתקליט, עבור אוסף השירים "יואב יצחק -חורפי רומנטי בהיכל" המשווק ב-CD ובדי.וי.די, וזאת כאשר ידעתם או לכל הפחות היה עליכם לדעת כי כל זכויות המאסטר לרבות הדטים והפלייבקים של המאסטר והזכויות המכניות שייכים באופן בלעדי למרשי", כתב עו"ד תדהר צור, עורך דינו של אזרזר ואחד מעורכי הדין הבכירים בישראל בנושא קניין רוחני.

"הקלטת השיר במסגרת אוסף השירים 'יואב יצחק -חורפי רומנטי בהיכל' והפצתו, מהווה הפרה בוטה ומתמשכת של ההסכם, פוגעת בזכות הבעלות של מרשי בשירים הכלולים בתקליט, וגורמת לו לנזקים רבים", הוסיף צור, הדורש מהמכותבים לשלם לאזרזר 100 אלף דולר, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה וכן להפסיק את הפצת האוסף. בנוסף מציין צור כי נבדקות הפרות נוספות שבוצעו כלפי זכויותיו של אזרזר.

משרון שרעבי המנהל האישי של יואב נמסר בתגובה: "כשנקבל את כתב ההתראה כמקובל, נשיב בהתאם. מר אלי אזרזר הוא חבר קרוב וחבל שהוא רץ לעורכי דין בשביל לעשות יחסי ציבור לאותם עורכי דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully