וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ארט ברוט יופיעו בישראל

עינב שיף

8.3.2010 / 20:52

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, אחד מהרכבי האינדי-רוק המדוברים ביותר בסצנת האינדי יגיע להופעה אחת בישראל ב-2 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב

עכשיו זה רשמי: ארט ברוט, אחד ההרכבים המוערכים ביותר בסצנת האינדי העולמית מגיע לישראל להופעה אחת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. הלהקה האנגלית-גרמנית תופיע ב-2 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב והמפיק מאחורי המופע הוא אסי רון, שהביא לישראל אמנים כמו לורן היל, איאן בראון וסייפרס היל.

ארט ברוט בהובלת הסולן אדי ארגוס הוקמה בשנת 2003 ואחרי שלושה אלבומים היא נחשבת לאחת מלהקות האינדי-רוק הטובות בעשור האחרון, בזכות הטקסטים השנונים של ארגוס וסאונד הגיטרות החד של ההרכב.

אלבומה הראשון של הלהקה, "Bang Bang Rock & Roll" שיצא בשנת 2005 זכה לביקורות מצוינות. אלבום ההמשך, "It's A Bit Complicated" יצא בשנת 2007 בלייבל היוקרתי Mute ואף הוכתר כאלבום השנה של וואלה! תרבות. שיר מתוכו, "Direct Hit", אף נכלל במשחק המחשב "פיפ"א 2008".

אלבומה השלישי של ההרכב, "Art Brut Vs. Satan" הופק מוזיקלית על ידי בלאק פרנסיס, סולן להקת הפיקסיז. החיבור בין השניים הביא להנצחת מעמדה של הלהקה בסצנת האינדי רוק העולמית ולהפיכתו של ארגוס לדמות משפיעה בעולם האינדי.

עם פתיחת מכירת הכרטיסים, הפקת המופע פותחת במבצע כש-150 הכרטיסים הראשונים יעלו לקהל הרחב 130 שקלים בלבד. לאחר מכן יעלה מחיר הכרטיסים ל-150. החל מה-30 במרץ ועד יום המופע יעמוד מחיר הכרטיסים על 170 שקלים. את הכרטיסים ניתן להזמין באתר מועדון הבארבי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully