וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת לטרמן: הסוחט נידון למאסר

עינב שיף

10.3.2010 / 0:32

רוברט הולדרמן, המפיק שסחט את מנחה תוכנית הלילה הפופולרית נשלח לחצי שנת מאסר לאחר שהודה בהאשמות המיוחסות לו במסגרת עסקת טיעון

פרשת הסחיטה של דיוויד לטרמן שהסעירה את ארצות הברית מגיעה לסיומה: רוברט הולדרמן (52), מפיק לשעבר ברשת CBS בה משודרת התוכנית של לטרמן, נידון לחצי שנת מאסר בפועל בגין ניסיון סחיטת המנחה, לאחר שאיים לחשוף רומן שניהל לטרמן עם עובדת בתוכנית.

לצד המאסר, הולדרמן יבצע 1,000 שעות עבודות שירות למען הקהילה וכן יוטלו עליו חמש שנות מאסר על תנאי. בסיום הדיון הביע הולדרמן חרטה על מעשיו. עסקת הטיעון תצא לפועל ב-4 במאי. לטרמן שחרר הצהרה קצרה בה הודה לחוקרים ולפרקליטות בעקבות העסקה. "אני אסיר תודה למאמציהם הבלתי נלאים", אמר לטרמן.

בכך, נחתמת הפרשיה המביכה שהחלה בחודש ספטמבר 2009, אז פנה הולדרמן אל לטרמן ואיים לחשוף את הרומן בפני הציבור, אם האחרון לא ישלם לו 2 מיליון דולרים. לטרמן דיווח על המקרה למשטרה ובאוקטובר הודה כי ניהל רומנים מחוץ לנישואיו.

יום לאחר הווידוי נעצר הולדרמן והואשם בפני חבר מושבעים גדול. לאחר שחשש ממאסר של עד 15 שנים כפי שקובע עונש המקסימום בעבירה זו, החליט בעצת פרקליטיו להודות באשמה ולקבל את העונש במסגרת עסקת טיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully