וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סארד ילחין את סרטו החדש של אבי נשר

עינב שיף

10.3.2010 / 12:11

המלחין הצרפתי שעבד עם פולנסקי הסכים לעבוד על סרטו החדש של נשר, "פעם הייתי". העבודה תתבצע באולפני אבי רוד, שהיו עד לא מזמן בסכנת סגירה

המלחין הצרפתי פיליפ סארד יכתוב את המוזיקה ל"פעם הייתי", סרטו החדש של אבי נשר שעתיד לצאת במהלך הקיץ הקרוב. ההקלטות ייערכו באולפני אבי רוד באנגליה, שלאחרונה פורסם כי הם עומדים בפני סגירה בשל בעיות כלכליות של החברה המחזיקה באולם, EMI.

החיבור בין סארד, שכתב מוזיקה לסרטים כמו "הדייר" של פולנסקי לנשר נעשה על ידי הצלם הצרפתי של הסרט, מישל אברמוביץ'. "אני מכיר את סארד כמלחין מאוד בררן, ואנין טעם שנכנס רק לפרויקטים מאוד מיוחדים", אומר אברמוביץ'. "קיוויתי שהסרט ידבר אליו כפי שדיבר אליי, ושמחתי לשמוע שהוא מצא בסרט ערכים קולנועיים מאוד ייחודים. אני סבור שהצלחתו הבינלאומית המאוד גדולה של הקולנוע הישראלי בשנים האחרונות גם היא תרמה לעניינו של סארד לשתף פעולה עם יוצר ישראלי".

לדברי הפקת הסרט, סארד התרשם מגרסה ראשונית של הסרט ואז הסכים לעבוד עם נשר. בעבר, שיתף פעולה סארד עם משה מזרחי בסרטו הצרפתי זוכה האוסקר "כל החיים לפניו", אולם לא עבד עם סרט שנחשב ישראלי. "פעם הייתי", שנקרא בעבר "שיעור באהבה", הוא סרטו החדש של נשר בכיכובם של אדיר מילר, דרור קרן, מיה דגן, דב נבון, ירדן בר כוכבא ואלי יצפאן והוא עוסק בשלושה מתבגרים חיפאים בסוף שנות ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully