וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "24" תרד מהמסך בתום העונה הנוכחית

עינב שיף

10.3.2010 / 13:34

מגזין וראייטי מפרסם כי הסדרה בכיכובו של קיפר סאתרלנד תסיים את חייה הטלוויזיונים בחודש מאי הקרוב. העבודה על גרסת הסרט לסדרה תימשך כרגיל

האם "24" עומדת בפני סוף דרכה? אתר וראייטי מדווח כי רשת FOX תוריד את הסדרה בכיכובו של קיפר סאתרלנד מהאוויר בתום העונה הנוכחית של הסדרה, שצפוייה להסתיים בחודש מאי.

על פי הדיווח, ההחלטה הסופית צפויה להתקבל ביום-יומיים הקרובים והיא נובעת בשל העלייה המתמדת במחירי הסדרה לעומת הירידה המתמשכת בנתוני הרייטינג שלה. ב-FOX דנו באופציה להציע את הסדרה לרשתות אחרות, אולם נדמה שבשל הוותק הרב וכן תג המחיר שלה, הצעד לא ייצא לפועל. ב-FOX סרבו להגיב לפניית וראייטי בנושא.

למרות ביטולה הצפוי של הסדרה, תוכניות הסרט של "24" ממשיכות כמתכונן. לפני מספר שבועות הודיעו ב- 20th Century FOX על תחילת העבודה על התסריט של הסרט, אותו יכתוב בילי ריי. על פי הדיווחים, העלילה תצא מגבולות ארצות הברית ותתרחש באירופה.

הורדת "24" לא נחשבת למהלך מפתיע, אולם סיומה הוא סוף תקופה בטלוויזיה האמריקאית. במשך שמונה עונות ג'ק באואר, דמותו של סאתרלנד בסדרה, הציל את העולם פעם אחר פעם מאימת הטרור שפקדה את ארצות הברית. הסדרה זכתה לתהודה רבה בקרב ארגוני זכויות אדם, שמחו על האופן החיובי בו מציגה הסדרה עינויים וחקירות פיזיות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully