וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם התלת ממד יגיע גם לארץ עוץ?

10.3.2010 / 14:21

אתר הלוס אנג'לס טיימס מפרסם כי לאור ההצלחה המסחררת של "אליס בארץ הפלאות", מקדמים באולפני וורנר את היוזמה לעבד מחדש את "הקוסם מארץ עוץ". בגרסת תלת מימד, כמובן

השיאים הקופתיים הטריים של "אליס בארץ הפלאות" עוררו בהוליווד תיאבון להעניק טיפול תלת ממדי ועתיר אפקטים לקלאסיקות ספרותיות נוספות. האתר של לוס אנג'לס טיימס מפרסם היום (רביעי) כי אולפני וורנר עובדים כעת במרץ על גרסה מחודשת של "הקוסם מארץ עוץ".

ספרו של פרנק ל.באום היה בסיס ב-1939 לאחד הסרטים הגדולים בתולדות הקולנוע, ולאחר מכן זכה בשלל עיבודים שונים ומשונים, כולל גרסה על טהרת השחקנים האפרו-אמריקאים בכיכובו של מייקל ג'קסון הצעיר.

לפי הפרסומים, וורנר בודקים כעת שני כיוונים אפשריים לגרסה החדשה – עיבוד נאמן למקור, שהוצע בידי האחראים להפקת סדרת "דמדומים", ועיבוד אפל ובוגר יותר, שנכתב בידי ג'ון אולסן, התסריטאי של "היסטוריה של אלימות". כך או כך, בוורנר מתכוונים להפקיד את התסריט שייבחר בידי במאי בעל שם ולהעמיד לרשותו תקציב גבוה.

מעבר הרצון לחקות את ההצלחה של "אליס בארץ הפלאות", עומד נימוק נוסף מאחורי המהלך של וורנר: סדרת "הארי פוטר", הנכס המרכזי של האולפן, מגיעה לסיומה בקרוב, ו"הקוסם מארץ עוץ", על שלל ספרי ההמשך שלו, עשוי למלא את החלל שהותירה.

לאחר פרסום הידיעה התמלא הטוויטר בציוצים זועמים שקראו להוליווד להניח לקלאסיקה הזו בשקט, אולם סביר להניח שאם פרויקט "הקוסם מארץ עוץ" אכן ירקום עור וגידים, הקהל ינהר לאולמות בדיוק כפי שעשה במקרה של "אליס בארץ הפלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully