וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן קורי היים מת ממנת יתר

10.3.2010 / 22:10

כוכב האייטיז שהופיע בצעירותו בלהיטים "נשיכות קטנות" ו"מעריץ אלמוני" ומאז נעלם, נמצא הבוקר ללא רוח חיים במעונו שבקליפורניה

שם נוסף הצטרף הערב לרשימה הארוכה והעגומה של כוכבי עבר הוליוודיים שמתו בטרם עת: קורי היים, שהופיע בתפקידים ראשיים בסרטי נעורים רבים בשנות ה-80, מת הבוקר (רביעי) ממנת יתר בביתו שבקליפורניה והוא בן 38 בלבד. המשטרה מצאה את גופתו והמשטרה אישרה לרשת CNN כי אכן מדובר בהיים.

היים, קנדי במקור, החל את דרכו בתעשיית הקולנוע בתחילת שנות ה-80 כשעוד היה ילד. לאחר מכן הופיע בלהיטים רבים, ובהם "מעריץ אלמוני" ו"נשיכות קטנות". הוא נהג לשתף פעולה עם אליל נעורים אחר מאותה תקופה, קורי פלדמן. כמה שעות לאחר מותו של היים אמר פלדמן כי "מיד כששמעתי על מה שקרה פרצתי בבכי בלתי נשלט. זהו אובדן טרגי של נשמה יפהפייה ומעונה. היים תמיד יישאר אחי וחברי הטוב. אני מקווה שנלמד מהסיפור שלו איך להתייחס למי שסובבים אותנו, ואני רוצה להאמין שהמורשת עתירת התשוקה שלו לא תימחק לעולם".

בדומה לכוכבי אייטיז רבים, גם כוכבו של היים דעך, והוא נעלם מהרדאר בשנות התשעים ושקע בהתמכרות לסמים. לאחרונה שמענו עליו כשכיכב בצד פלדמן בתוכנית הריאליטי הכושלת "The Two Coreys".

היים היה מאורס לשחקנית ניקול אגרט ("משמר המפרץ"). שני הוריו הם יהודים ואמו, ג'ודי, היא ילידת ישראל. היים ייחרת בדפי ההיסטוריה לא רק הודות לסרטיו, אלא בעיקר בזכות הנצחתו בשיר "Whatever Happend To Corey Haim" של הלהקה האירית The Thrills. עתה נקווה כי בניגוד למקרה פארה פוסט, האקדמיה האמריקאית לקולנוע תטרח לציין את זכרו של היים בטקס האוסקר 2011.

(עדכון ראשון: 15:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully