וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באורנג' שוקלים: הגמשת גילאי הכניסה למופע של ריהאנה

עינב שיף

11.3.2010 / 14:39

חברת הסלולר הכריזה כי רק לקוחות אורנג' בני 16-26 יוכלו להיכנס למופע תמורת 4 שעות התנדבות. המעריצים המבוגרים יותר זועמים ובחברת אורנג' מבטיחים: בשבוע הבא יתקבלו החלטות בנושא

במקום לשמוח על בואה של ריהאנה לישראל, פנים רבות של מעריציה נפלו אמש (רביעי), עת הוכרז שהמופע יהיה מוגבל ללקוחות אורנג' בלבד, בגילאי 16-26 שיסכימו להתנדב 4 שעות לפחות בקהילה. בעמוד הפייסבוק של מעריצי ריהאנה בישראל נרשמו תגובות זועמות על כך שמעריצים של כוכבת הפופ בני פחות מ-16 או מעל 26 לא יוכלו להגיע למופע.

"זה ממש מעצבן", אמרה לוואלה! תרבות לי דבש בת ה-30. "כבר לפני חודשיים שדיברו על ההופעה של ריהאנה בישראל תכננתי ללכת עם חברה שלי כמו שהלכנו למדונה ואמרנו שלא משנה – אנחנו שם. עכשיו מתברר שזה בכלל בלתי אפשרי".

באורנג' אומרים שמדובר בהופעה שמוקדשת לצעירים ולכן הגבלת הגיל.

דבש: "אני אוהבת לראות קליפים של ריהאנה ולשמוע את השירים שלה ברדיו בדיוק כמו כולם. הייתי מוכנה לשלם כבר את המחיר של 500 שקלים כדי לראות אותה כמו שראיתי את מדונה כמה חודשים לפני כן. את מדונה כולם יכולים לראות ואת ריהאנה לא? זה מעצבן. אני מקווה שעוד מעריצים של ריהאנה יצטרפו אליי ונכין עצומה שתשנה את המצב, כמו שהיה עם מטאליקה והצליח להם. זה ממש מבאס שאני לא אראה את המופע הזה".

ריהאנה. Chung Sung-Jun, GettyImages
מיהו צעיר? ריהאנה/GettyImages, Chung Sung-Jun

הפרויקט אינו נחלתה של אורנג' בלבד. החברה פועלת על פי מודל של חברת Rockcorps, העורכת מופעים במסגרת של פעילות התנדבות. הופעות רבות בחסות החברה כבר התקיימו בשנתיים האחרונות באנגליה ובצרפת, ביניהן הופעה של ליידי גאגא.

גם שם, הורכב הקהל מצעירים שהרוויחו את הכרטיס שלהם בפעילויות התנדבותיות, אך הגבלת הגיל הגיעה רק מכיוון אחד – ההשתתפות הותרה לבני ה-16 ומעלה, אך לא הוגבלה בהכרח עד גיל מסוים (אם כי ישנם ארגונים התנדבותיים שלהם הגבלות גיל משלהם).

בחברת אורנג' מקשיבים לקולות שעלו אתמול מהרשת וכעת שוקלים באם להגמיש את מגבלת הגיל, לפחות כלפי מעלה. יעקב קדמי, מנהל חטיבת שיווק, תוכן ומנועי צמיחה באורנג' אמר לוואלה! תרבות כי בחברה חושבים כעת על האופציות לפתרון בעיית הגילאים.

"מכיוון שעבדנו עם גורם בינלאומי, Rockcorps, פעלנו על פי הסטנדרטים שלהם לגבי אילו גילאים מתאימים ויישמנו את זה. חברת ההתנדבות עמה אנחנו מתקשרים בישראל, "הרוח הטובה", קבעה שרק ילדים מגיל 16 ומעלה יכולים להתנדב ואילו ההגבלה מלמעלה, מגיל 26, נקבעה על ידי החברה העולמית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מדוע מראש בכלל נקבעה הגבלת גיל מלמעלה?

קדמי: "שמע, בחברה העולמית הראו לנו שאלו החבר'ה הצעירים. הלא אם הייתי חותך בגיל 30, היו שואלים מה קורה בגיל 31. חייבים לחתוך איפשהו. זה אירוע שמיועד ומכוון לקהל צעיר וחלק מהמטרה שלו הוא לערב את הקהל הצעיר. ריהאנה היא לא מופע מרכזי, היא צ'ופר, צימוק שנשאר בסוף פרויקט גדול. זה הכיף שלנו לתת צ'ופר בסדר הגודל שלה, לא חיפשנו איך למכור כרטיסים לריהאנה".

יכול להיות שבמקרה הזה היה הוגן למכור למי שלא רוצה להתנדב.

קדמי: "אנחנו לא רוצים לדפוק 1,000 שקלים לכרטיס, כמו שאחרים עושים. אנחנו מייצרים פרויקט התנדבותי. אנחנו בודקים כל מיני דברים בנושא הגילאים, נקבל החלטות בשבוע הבא".

אם הפרויקט הוא התנדבותי ומטרתו התנדבותית – לא היה מקום להרחיב את קהל היעד גם למנויי רשתות סלולריות אחרות?

קדמי: "בוא לא נגזים – יש לנו מעל שלושה מיליון מנויים, אנחנו יודעים שאין לנו יכולת לתת מענה לכולם, אז למה לתת מענה לאחרים. כרגע נלך עם מהלך אחד שהוא עם הלקוחות שלנו. אנחנו רק מתחילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully