וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסיבו יופיעו בישראל

עינב שיף

14.3.2010 / 19:30

הטריו הבינלאומי בראשות בריאן מולקו יגיע להופעה ראשונה בישראל ב-5 ביוני בגני התערוכה בתל אביב, לצד הגורילאז סאונד סיסטם.

אימג'בנק GettyImages

(צפו בקליפ לשיר "For What It's Worth" באדיבות NMC יונייטד)

להקת פלסיבו תגיע להופעה ראשונה בישראל, כך הודיע היום (ראשון) המפיק שוקי וייס, העומד מאחורי הבאתם. הלהקה בראשות הסולן בריאן מולוקו תופיע בגני התערוכה בתל אביב ב-5 ביוני, לצד הגורילאז סאונד סיסטם שיגיעו גם הם לישראל. "לקח הרבה זמן אבל אנחנו גאים להודיע שנופיע בישראל" מסרה הלהקה. "אנחנו מאוד מצפים לזה ומקווים שתגיעו, זה יהיה אירוע מיוחד."


פלסיבו נחשבת לאחת מלהקות הרוק האהובות בישראל, בזכות להיטים כמו "Every Me And Every You", "Pure Morning" וכמובן "Nancy Boy" ו- "Special Needs" שכיכב בפרסומת של רשת הבגדים פוקס. הלהקה הוקמה בשנת 1994 ומכרה מאז 10 מיליון עותקים מאלבומיה, ביניהם "Without You I'm Nothing" ו-"Black Market Music" שהובילו אותם לסיבובי הופעות ברחבי העולם ולחימום מופע יום ההולדת ה-50 של דיוויד בואי, שנחשב לאחד המעריצים הגדולים של הלהקה. בשנת 2000 יצא "Sleeping With Ghosts" שהכילו את "Special Needs" המצליח וגם את "English Summer Rain" שלווה בקליפ מרהיב.

להקת פלסיבו. Sean Gallup, GettyImages
נרגשים להגיע. פלסיבו/GettyImages, Sean Gallup

שני האלבומים שיצאו לאחר מכן, "Meds" (שכלל דואט עם מייקל סטייפ מ-REM) ולאחריו "Battle For The Sun" היו פחות מצליחים מקודמיהם, אולם ההופעות נחלו הצלחה. במהלך אחת מהן, התמוטט בריאן מולקו בשל תשישות, אולם הוא התאושש במהרה והלהקה המשיכה בהופעות. צד נוסף אצל מולקו הוא קשריו האישיים עם אביב גפן, שנודע כחברו.

מחיר הכרטיס להופעה כרגע עומד על 225 שקלים עד גמר המלאי. לאחר מכן יעלה מחיר הכרטיס. המופע נערך במסגרת Pic.Nic, אירועי ההופעות בגני התערוכה שעורך המפיק שוקי וייס, כשב-9 ביוני אמורים להופיע הפיקסיז באותו המקום, בתוספת מופע חימום שטרם הוכרז. את הכרטיסים ניתן לרכוש במשרדי "הקסטל" בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully