וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת איטליה תעניק ציור של קאראווג'ו לישראל

אייל דץ

14.3.2010 / 15:56

בעקבות הפגישה עם שרת התרבות לימור לבנת, הודיע שר התרבות האיטלקי, כי ממשלת איטליה החליטה להשאיל את אחד מציוריו של הצייר האיטלקי הנודע למוזיאון תל אביב

מחווה איטלקית לישראל: שר התרבות האיטלקי, סנדרו בונדי הודיע כי ממשלת איטליה החליטה להשאיל את אחד מציוריו של הצייר האיטלקי הנודע, מיכלאנג'לו מריזי דה קאראווג'ו, למוזיאון ת"א. דבריו של בונדי נאמרו בעקבות הפגישה שקיים ביום חמישי האחרון עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

במהלך הפגישה דנו השניים על פרויקט משותף לשימור אתרי עתיקות רומיים בישראל. השרים סיכמו על הקמת צוותי עבודה משותפים בהם ישתתפו נציגים ישראלים ואיטלקים וכן אנשי מקצוע מרשות העתיקות.

בפגישה הוחלט לקדם את הקמת קרן התרבות ישראל-איטלי,. קרן שתפתח פרויקטים משותפים לשתי המדינות בתחום התרבות ותקציבה יעמוד על שני מיליון יורו. המימון לפעולות הקרן יגיע ממשלת ישראל, ממשלת איטליה ומגורמים פרטיים.

בנוסף, השרים דנו באפשרות העניק פרס בתחום הספרות ליוצרים ישראלים שספריהם תורגמו לאיטלקית ולהיפך, במסגרת דומה לפרס הספרות הישראלי-צרפתי שהוענק בשבוע שעבר לסופר יורם קניוק. עוד נדונו אפשרויות לקדם הפקות סרטים משותפות במסגרת הסכם הקופרודוקציה הקיים בין המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully