וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות ה"שירימון" יוצאת לדרך

עינב שיף

15.3.2010 / 10:11

תחרות גילוי הכישרונות השנתית של בית הספר רימון, שגילתה את קרן פלס ומירה מסיקה תתקיים ב-23 וב-24 במרץ, בניהולו האמנותי של יהודה עדר. "אני מאד גאה במסורת הזו", אמר עדר לוואלה! תרבות

ה"שירימון", תחרות השירים השנתית של בית הספר רימון יוצאת לדרך. בתחרות יבצעו 14 אמנים שנבחרו מתוך כ-120 גרסאות כיסוי לשירים מוכרים בשני מופעים. הראשון, ב-23 במרץ יהיה פתוח לקהל הרחב והשני, ב-24 במרץ בפני חבר השופטים, הכולל השנה את יוני בלוך, אוהד חיטמן, מירה עווד, יעקב למאי, חיים שמש ומנחם גרנית. כבכל שנה, התחרות נערכת על שם מירב גרבר ז"ל.

לאחר הביצועים, ידורגו המועמדים בשתי קטגוריות: האינטרפרטציה הטובה ביותר והעיבוד הטוב ביותר. הפרס לזוכים הוא מלגות למודים ברימון , מימון להקלטת השיר באולפן בית הספר וכן דף עם הקלטת השיר באתר פטיפון, פלטפורמה להפצת סינגלים.

"זוהי השנה ה-19 של תחרות ה'שירימון'" ואני מאד גאה במסורת הזו", אמר המנהל האמנותי של התחרות, יהודה עדר. "מדובר בתחרות אשר נותנת מקום ושיתוף לכלל תלמידי בית הספר ומורי בית הספר, לחבור לטובת יצירה בניסיון להשתפר, לרכוש אוריינטאציה ובעיקר לקבל תגובות אמיתיות מהקהל ומהמורים ולהתמקצע".

"לאורך השנים חווינו הצלחות רבות בתחום המוזיקה הישראלית אשר התגלו לראשונה בתחרות", הוסיף עדר על הפורמט שגילה בעבר את רונית שחר, מירה עוואד, קרן פלס, מירי מסיקה וסגיב כהן שזכו במקום הראשון בתחרויות משנים קודמות. "זהו דבר שמאד מחזק את פועלנו ומראה לנו כי לא מדובר בתחושת בטן רגעית אלא בדרך נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully