וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק מתחם הקולנוע הגדול בישראל

אייל דץ

15.3.2010 / 15:10

מתחם הקולנוע סינמה סיטי ראשון לציון נחשף היום לראשונה. המתחם, שצפוי להיפתח לקהל ביום חמישי הקרוב, כולל 26 אולמות קולנוע ותיאטרון בהשקעה של 450 מיליון שקלים

26 אולמות קולנוע ותיאטרון, 4000 מקומות ישיבה, 45,000 מ"ר של בתי קולנוע וצפי ליותר משישה מיליון מבקרים בשנה: מתחם הקולנוע סינמה סיטי ראשון לציון הושק היום (שני) במסיבת עיתונאים חגיגית. המתחם צפוי להיפתח לקהל ביום חמישי הקרוב.

במתחם החדש הושקעו למעלה מ-450 מיליון שקלים והוא כולל בין היתר פארק עם פסלי דינזוארים המבוסס על הסרט "פארק היורה", אולם המתקרא "אולם הזכוכית" המבוסס על טכנולוגיה ייחודית המעוגנת בפטנט על שמו של ליאון אדרי ואמורה להביא את הצופה לתחושה "כאילו הוא חלק מהסרט", הוא לדברי מנהלי המקום.

בנוסף כולל המתחם שלושה אולמות Kids בעיצובים שונים המבוססים על דמויות מצוירות על הקירות, שני אולמות LOVE המעוצבים ברוח האהבה, עם גימיק של מושבים זוגיים שניתן להרים בהם את מסעדת הכסא, שני אולמות המיועדים לסרטי אימה, המעוטרים בדמויות מסרטי אימה, ועם רמקולים מובנים בכיסאות להעצמת אפקטים, שלושה אולמות תיאטרון בגדלים שונים המכילים 300-550 מקומות ישיבה ואולם VIP.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במתחם החדש הושקעו למעלה מ-450 מיליון שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סינמה סיטי - גם בדרום

יעקב כהן מנכ"ל סינמה סיטי אמר עם השקת המתחם, כי "האתגר היה לתכנן מבנה המציע חוויה בידורית ומסחרית באופן שישאב וישמר את הקהל בתוך המתחם. המתחם מאופיין בחללים גדולים, פתוחים ונוחים, תוך שמירה על נראות מתמדת מכל מקום".

לדבריו, "מתחם זה מהווה את המשך הפעילות המשותפת שלי עם האחים אדרי שבבסיסה עמד הרעיון לבנות ולפתח בתי קולנוע בתפיסה אחרת, כאשר המוטו המוביל הוא חוויה בידורית כוללת תוך ניצול מכסימלי של שטחי הנדל"ן בכל שעות היממה".

משה אדרי מבעלי ניאו לינאו סינמה המחזיקה במתחמי הסינמה סיטי, הוסיף ואמר כי "הפרויקט על כל מורכבותו ותחכומו הוקם בזמן שיא של פחות משנתיים ועל כך גאוותנו! אנו בונים את המתחמים הללו לדור החדש, משקיעים בכך רבות ושמחים שהקהל יודע להעריך זאת, ומצביע ברגליו. אנו נמשיך להשקיע בפרויקט, ובהמשך נפתח אולם קולנוע תיאטרון ואמפי תיאטרון עם גג נפתח בקומת הגג". בנוסף הבטיח אדרי כי מותג סינמה סיטי יתרחב גם לאזורי הדרום.

ליאון אדרי, אחיו של משה, אמר כי "אני נרגש וגאה לחנוך היום את מתחם הבידור והבילוי הגדול והמפואר בעולם. עוד מילדותי נמשכתי לעולם הקולנוע, ואני קשור לעולם זה כבר 50 שנים. החזון ליצירת מתחם המשלב בידור ובילוי אולטימטיבי עלה בשנות ה-90, וקרם עור וגידים עד לפתיחת הסינמה סיטי בגלילות ב-2002, שהיה אז הראשון מסוגו".

הכמות חסרת התקדים של אולמות הקולנוע במתחם מחייבת כמובן גם את המפיצים המקומיים להיערך לכך. בהתאם לזאת, בסוף השבוע הקרוב, שבו ייפתח המתחם, יגיעו לבתי הקולנוע לא פחות משבעה סרטים חדשים - ובהם להיטים כמו "אליס בארץ הפלאות", אבל גם סרטים שדילגו על האקרנים בארצות הברית, למשל "חוזה אינטימי". גם בסוף השבוע שלאחר מכן השוק יהיה רווי במוצרים טריים, ובסך הכל עד סוף חודש מרץ יתמלאו האולמות בארץ בלא פחות מ-11 סרטים חדשים, הרבה מעל הממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully