וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל פרידמן בדרך לאלבום ראשון

עינב שיף

17.3.2010 / 8:00

פרידמן יבצע לראשונה שלושה שירים שכתב בהופעתו הקרובה עם להקת הקריות, כחלק מאלבום מלא שיוציא בעתיד. בתפקיד היועץ האמנותי: מאור כהן

אחרי כמעט ארבע שנים של הופעות קאברים מתוקשרות עם להקת הקריות, טל פרידמן עובר לחומר מקורי. האירוע יתרחש ביום חמישי הקרוב, כשפרידמן והקריות יבצעו בהופעה באוזןבר בתל אביב שלושה שירים מקוריים: "משוגע", שביצע פרידמן עם סקאזי ופישי הגדול וכן "יושן תמיד" ו"פחיד אותי" (שגיאות הכתיב במקור) שכתב והלחין בעצמו.

"אני עובד על השירים האלו המון בשלוש השנים האחרונות", סיפר פרידמן לוואלה! תרבות באחת ההפסקות מהצילומים של "ארץ נהדרת". "מלכתחילה ראיתי בקאברים שלב ביניים עד שנעבור למופע שמבוסס ברובו על חומר מקורי שכתבתי ובהחלט אני ארצה להוציא את החומרים האלו באלבום אולפן מלא. הפעם אנחנו נבצע שלושה שירים ועוד כמה חודשים נעלה לשישה ובסוף רוב המופע יורכב מחומר מקורי. כרגע אמנם מדובר בתכנים קלילים כיותר, כי בחורות מסתכלות על מילים ואני יותר על המעטפת. בהמשך יהיו חומרים מאד לא ידידותיים וקשים".

"המופע שלנו נועד בכלל להעלאת המודעות למעמד הגיטרה ולא לקריירת המוזיקה שלי", ממשיך פרידמן. "אני לא מתכוון למובן הטרחני של הדאגה לגיטרה, אלא יותר במובן של ג'ק ווייט מהווייט סטרייפס. אנחנו בהופעות תמיד רוצים להראות שלא צריך כל כך מכונות, מקסימום אורגן האמונד וזה בסדר – זה שמנגן עליו לא מקבל את הבחורות".

פרידמן סיפר גם על היועץ המיוחד שלו לקריירת הסולו. "אני עובד על השירים עם מאור כהן, שהוא יועץ אמנותי מצוין ויש לנו סשנים מקסימים ביחד. הוא מאד עוזר לי".

תשקול לקחת הפסקה מכל העיסוקים כדי להוציא את האלבום?

"לא כרגע, כי אני מרגיש באטרף, שאני חייב לעשות הכל ביחד. אני מניח שלפני הוצאת האלבום עצמו אני אהיה חייב לעצור קצת, אבל בינתיים נמשיך להופיע ולעבוד קשה על החומרים. אני מאד מתרגש לקראת זה – סוף סוף משהו שהוא סולו שלי, עם הלהקה המצוינת, אבל עם השם שלי עליו".

טל פרידמן והקריות, יום חמישי, 22:30, אוזןבר, תל אביב. מופע נוסף: 24 במרץ, פאב לה ארמנס, אבן יהודה

  • עוד באותו נושא:
  • טל פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully