וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר סוויסה שר ומביים את קפה כסית

17.3.2010 / 8:30

השחקן הוותיק עתיד לביים סרט אודות קפה כסית המיתולוגי בהשתתפות אריק איינשטיין, שמוליק קראוס, חיים גורי ועוד. בינתיים, הוא שר עם לי איש כסית, נכדו של מייסד המקום

יח"צ - חד פעמי

(הקליפ "לעשות משהו" של לי איש כסית, מתוך האלבום "החללית". צילום: גיל נאור, בימוי: לי איש כסית)

מאיר סוויסה מביים בימים אלו סרט אודות "קפה כסית", מקום מושבם של הבוהמה התל אביבית וברגים מרכזיים נוספים בסצנה התרבותית של שנותיה הראשונות של המדינה. בין המרואיינים בסרט: אריק אינשטיין, חיים גורי, חיים חפר, אורי אבנרי, יעל דיין, אורי לוי, ישראל גוריון, ישראל יצחקי, שמוליק קראוס, שלמה בר שביט, אורי ליפשיץ, הילית ישורון, יצחק לבני, מיקי גבריאלוב, נעמי פולני ושאול ביבר.

"הרעיון של הסרט הוא להתייחס לתחילת התרבות הישראלית" אומר דורון ערן, מפיק הסרט. "כסית לא היה רק בית קפה אלא מוסד תרבות מוביל בחיי החברה הישראלית".

הסרט ישודר בעתיד בערוץ 8 של HOT ובינתיים, משתתף סוויסה באלבום הבכורה של לי איש כסית, נכדו של חצקל איש כסית, מייסד המקום, ובנו של משה איש כסית, בדרן מיתולוגי. כאן ניתן לראות אותו שר את "לעשות משהו", שכתב והלחין בעצמו עם המילים האירוניות אודות החיים הכפולים של הסצנה דאז: "יושבים אצל איש כסית/ מתחברים לגיטרה חשמלית...תסתכלו מסביב/ האנשים האלה/ בכלל לא/ בכלל לא מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully