וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון עדיין שווה את חוזה ההקלטות היקר בהיסטוריה

עינב שיף

17.3.2010 / 0:36

חברת סוני חתמה על הסכם בשווי 250 מיליון דולר עם מנהלי עזבונו של מלך הפופ המנוח, תמורת הזכות להפיץ 10 אלבומים של הזמר וכן את אלבומיו הישנים

תשעה חודשים אחרי מותו, מייקל ג'קסון הוא עדיין מותג המוזיקה היקר בעולם. חברת סוני הודיעה רשמית כי חתמה הסכם בשווי 250 מיליון דולר עם מנהלי עזבונו של ג'קסון, תמורת הזכות להפיץ חומרים שונים הקשורים בשמו.

בין השאר הוסכם כי החברה תוכל להוציא 10 אלבומים של הזמר עד 2017, כשדיווחים שונים טוענים כי באמתחת יורשיו של ג'קסון נמצאים חומרים שיספיקו ללפחות שלושה אלבומים של מוזיקה חדשה. כמו כן, יוכלו בסוני להוציא אלבומים ישנים של הזמר מחדש, את פס הקול של הסרט "This Is It" ועוד. בנוסף, החוזה החדש מקנה לחברה את הזכות לעשות שימוש במוזיקה של ג'קסון במשחקי וידאו, פרסומות ועוד.

"החוזים של מייקל קבעו סטנדרט בתעשייה", אמר ג'ון ברנקה, אחד ממנהלי עזבונו של כוכב הפופ המנוח. "בכל קריטריון אפשרי, ההסכם הזה עם סוני מדגים את הכוח של המוזיקה של מייקל על ידי הסכם שהוא חריגה מכל ציוני הדרך הקודמים בתעשיית המוזיקה".

"אנחנו מסורים לנושא הגנת המורשת של האייקון הזה ונרגשים שאנחנו יכולים להביא את המוזיקה שלו לעולם בעתיד הנראה לעין", אמר רוב סטרינגר, יושב ראש קבוצת סוני.

ההסכם החדש עוקף את החוזה שחתם הראפר ג'יי זי עם חברת לייב ניישן, ששילמה 150 מיליון דולר תמורת הזכות לייצג את הראפר ולהוציא את אלבומיו. הסיבה לכך היא ככל הנראה שסוני הרוויחה לא מעט ממותו של ג'קסון, על ידי מכירת 31 מיליון אלבומים של הזמר מאז מת ב-25 ביוני 2009.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully