וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פובידיליה" זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל בפריז

אייל דץ

17.3.2010 / 16:18

סרטם של האחים יואב ודורון פז. זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הישראלי בפריז. מפיק הסרט: "הישג נוסף לסרט דל התקציב שנעשה מכל הלב"

הסרט הישראלי "פובידיליה", סרטם של האחים יואב ודורון פז בכיכובם של עפר שכטר ואפרת בוימולד זכה אמש (שלישי) בפרס חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הישראלי בפריז. "זהו הישג נוסף לסרט דל התקציב שנעשה מכל הלב", אמר שי אינס, מנכ"ל "ארצה הפקות" שהפיקה את "פובידיליה".

אינס התייחס בדבריו לעובדה שעד היום הוזמן והשתתף הסרט בלמעלה מעשרה פסטיבלים, ביניהם פסטיבל טורונטו, פסטיבל ברלין, בו הוקרן במסגרת ה"פנורמה" היוקרתית, פסטיבל טייפה בטייוואן ועוד. כמו כן, התבשרו היום היוצרים כי הסרט הוזמן להשתתף בפסטיבל בורוצלב הנחשב בפולין.

את הפסטיבל, החוגג השנה עשור להיווסדו, פקדו למעלה משמונת אלפים צופים והוקרנו בו, בנוסף ל"פובידיליה", גם הסרטים "עג'מי", "חמש שעות מפריז", "הבודדים","איליי ובן" ו"קירות". בנוסף, נערכה במהלך הפסטיבל מחווה מיוחדת לחתן פרס ישראל רם לוי.

הפסטיבל התקיים השנה בצל ההפגנות שליוו את טקס הפתיחה של הפסטיבל. המפגינים מחו נגד ביקורה של שרת התרבות והספורט לימור לבנת בפסטיבל ובשלב מסוים אף ניסו לפרוץ לאולם שבו נאמה לבנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully