וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות סרטי סטודנטים חדשה יוצאת לדרך

אייל דץ

18.3.2010 / 9:11

התחרות, הנערכת על ידי קוויקסופט, נציגת ענקית התוכנה Adobe בישראל, והמרכז האקדמי ויצו חיפה, פתוחה לסטודנטים מכל הארץ. נושא התחרות הוא "החיים בסביבה עתידנית'

קוויקסופט, נציגת ענקית התוכנה Adobe בישראל, והמרכז האקדמי ויצו חיפה מקיימים תחרות לסרטים קצרים ומזמינים סטודנטים לעיצוב/צילום/אנימציה/קולנוע משנים ג'-ד', להשתתף. נושא התחרות הוא "החיים בסביבה עתידנית" ואורך הסרטונים שישתתפו בתחרות לא יעלה על ה-30 שניות. התחרות תתקיים במתכונת מרתון, בזמן קצר וקצוב כאשר מועד ההזנקה יתקיים ביום רביעי ה-31 במרץ. חמשת המקומות הראשונים יזכו בתוכנות של Adobe, שיוענקו לזוכים מטעם חברת קוויקסופט, והמרכז האקדמי ויצו חיפה.

עמית זולר, ראש תחום מדיה במרכז האקדמי ויצו חיפה ומנהל התחרות: אמר כי "הרעיון לקיום התחרות נולד אצלנו במטרה לקדם את חיי היצירה של קהילת האנימטורים בישראל. כמוסד אקדמי מוביל בתחום העיצוב, אנחנו מעוניינים להוביל פעילויות יצירתיות ולרתום אליהן חברות הייטק מובילות לקידום מטרה זו, מתוך הרצון למנף חדשנות טכנולוגית לטובת עשייה אמנותית. כל זאת תוך שיתוף פעולה עם כל המוסדות האקדמיים לעיצוב בארץ."

לדברי הדס גרשנבל, מנכ"ל קוויקסופט: "הרעיון לתחרות נולד בהשראת ה live cycle של Adobe, תוכנה חדשנית המאפשרת ניהול ללא ניירת כלל בחברות ובמוסדות, ומכאן הצענו לפתח את נושא החיים בסביבה עתידנית. אני רואה חשיבות רבה בתרומת התוכנות לסטודנטים, ובחרנו לקיים את התחרות יחד עם המרכז האקדמי ויצו חיפה בעקבות שיתוף פעולה פורה וארוך שנים. אנחנו נשתדל לעשות בכל שנה תחרות דומה של סרטי סטודנטים, ואני בטוחה כי שיתוף הפעולה עם המרכז האקדמי ויצו חיפה יניב תוצרים איכותיים ביותר, שיעזרו לסטודנטים ביריית הפתיחה המקצועית שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully