וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת בת שבע פונה לילדים ונוער

תום גולדהנד

17.3.2010 / 23:30

רקדני להקת בת שבע יעבירו סדנה מיוחדת לילדים ונוער, בה ילמדו את החניכים הצעירים את תנועות הריקוד "אחד מי יודע". "גם קהל זה יכול להכיל שכבות ורבדים שונים", אומרים בלהקה

ילדים ונוער אינם מראה שכיח באולמות המחול בארץ, שלא במסגרת הופעות מיוחדות אשר ניתנות לבתי ספר או מגמות למחול. להקת בת שבע מבקשת לשנות את המצב הזה, להגיע גם לפלח השוק הצעיר יותר ולפנות לקהל ילדים ונוער. במהלך פסח יעלו רקדני אנסמבל את היצירה "כמויות" שנוצרה בהשראת שתי יצירות - "ממותות" ו "משה", כשלצד היצירה תיערך גם סדנה שהיא חלק מהמהלך לקרב ילדים ונוער בארץ למחול. את התנועות המורכבות והכוריאוגרפיה יעבירו לילדים רקדני אנסמבל בת שבע.

המטרה היא לפנות לילדים ב"גובה העיניים", במה שמגדירים בלהקה כ"הבנה שגם קהל זה יכול וראוי להכיל חומרים עם שכבות ורבדים שונים". ב"כמויות" בודק נהרין, ביחד עם רקדני אנסמבל בת שבע, את היחס בין הקהל לרקדנים בזמן ובחלל. מה קורה כאשר הרקדנים מתערבבים בתוך הקהל, יושבים עימו ומעבירים את הבמה אל מחוץ לגבולות שלה. הרקדנים שיישבו בתוך קהל הילדים והנוער חוזרים לבמה נבלעים בה ושבים אל הקהל פעם אחר פעם.

לאחר הפגישה עם הרקדנים במהלך המופע יוכלו הילדים גם להשתתף בסדנה שבהם ילמדו הרקדנים את התנועות של הקטע "אחד מי יודע". הסדנה תתקיים לאחר המופע והיא מיועדת לילדים מגילאי 6 ומעלה. המופע יתקיים פעמיים ביום שבת ה-3 באפריל, בשעה 11:00 וכן בשעה 12:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully