וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרל פרוג'קשן חוזרים עם אלבום חדש

עינב שיף

21.3.2010 / 3:20

צמד הטראנס הבינלאומי חוזר עם אלבום ראשון זה חמש שנים אחרי מאבק משפטי מול חברת BNE. "התחלנו מאפס", אומרים השניים לוואלה! תרבות. יש גם האזנה לסינגל הבכורה, "Joy"

יח"צ - חד פעמי

אסטרל פרוג'קשן (אבי ניסים וליאור פרלמוטר) חיכו הרבה זמן לרגע הזה. אחרי חמש שנים של מאבק עם חברת התקליטים BNE(שאינה קיימת עוד), במהלכם אלבומם החדש הופקד בכספת בית המשפט, השניים עומדים לפני הוצאתו לאור, עם סינגל ראשון - "Joy", שנכתב על ידי רועי סלע (גיטריסט ההרכב) וגילי קחלון.

"זה האלבום ה-11 במספר ואנחנו עמלים עליו יותר מחמש שנים", אומרים השניים לוואלה! תרבות. "האלבום עבר טראומות שונות בסופו של דבר הצדק יצא לאור ויצאנו זכאים בגלל המאבק המשפטי עם חברת BNE בסופו יצאנו זכאים ויכולנו להוציא את האלבום לאור".

אסטרל פרוג'קשן.
יצאו זכאים. אסטרל פרוג'קשן

"החלטנו לחדש ולרענן את כל האלבום מחדש כיוון שחלק מהטראקים נוגנו בהופעות ומספר טראקים הופצו באוספים שונים", ממשיכים השניים. "האלבום החדש נמצא בשיפצורי סאונד אחרונים וליטוש אחרון של המיקסים. האלבום ניחן בסאונד חדשני עוצמתי ואלקטרוני ואנו משלבים בו אלמנטים עם הקונספט האסטרלי הידוע - מוזיקה, מוזיקה, מוזיקה. . אנחנו גם יכולים לומר שהתקליט מתאפיין במסע מוזיקלי מרגש ומפתיע, סטייל המסעות של פינק פלוייד וז'אן מישל ז'אר. ממש התחלנו מאפס ויצרנו לכל טראק את הסאונד הייחודי שלו".

במקביל, משיקה הלהקה את חנות האון-ליין שלה, בו יימכר האלבום החדש עם בונוסים ייחודיים לחנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully