וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של גאגא: "התביעה מגוחכת"

עינב שיף

20.3.2010 / 16:00

רוב פוסארי, שהיה גם בן זוגה של הזמרת, תובע את סכום העתק בגין אי תשלום תמלוגים משימוש בשירים שהפיק לה, ביניהם להיט הענק "Paparazzi". עורך דינה של גאגא מכחיש הטענות

עורך דינה של ליידי גאגא הגיב לראשונה לטענותיו של רוב פוסארי, המפיק שתבע ממנה 35 מיליון דולר בעבור תמלוגים שלטענתו מגיעים לו על פי חוזה ביניהם. בדבריו, אמר עו"ד צ'ארלס אורטנר כי פוסארי וחברת ההפקה שלו פעלו מול גאגא באופן לא חוקי ולכן נמנע ממנו לייצגה כסוכן וכן לא הועברו לו התשלומים שלטענתו מגיעים לו. עורכי דינו של פוסארי הכחישו את הדברים.

כזכור, המפיק המוזיקלי רוב פוסארי הגיש תביעה נגד הזמרת זוכת הגראמי בטענה כי האחרונה לא העבירה לו כספים המגיעים לו על פי הסכם שהיה ביניהם בטרם הפכה לאחת הכוכבות הגדולות בעולם.

על פי כתב התביעה שהוגש לבית המשפט במנהטן שבניו יורק, גאגא (בשמה המקורי, סטפני ג'רמנוטה) התחייבה להעביר לפוסארי, שהיה גם בן זוגה, 20% מתמלוגי השירים שהפיק והיה שותף לכתיבתם באלבום הבכורה, ביניהם "Paparazzi", "Beautiful, Dirty, Rich" ועוד. בנוסף, הובטחו לפוסארי גם 15% ממוצרי המרצ'נדייז של גאגא, כך על פי כתב התביעה.

לטענת כתב התביעה, לפוסארי מניות רבות בהפיכתה של גאגא לאחת הכוכבות הגדולות בעולם כיום, בשל דלתות שפתח עבורה וכן עבודתו האישית עמה על יצירתה. פוסארי הפיק בעבר להיטים כמו "Wild Wild West" של וויל סמית' וכן את "Bootylicious" של דסטניס צ'יילד.

*עדכון ראשון: 19.3, 02:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully