וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות ספרים ואחוזת בית ישתפו פעולה

אייל דץ

22.3.2010 / 7:36

בימים אלו נחתם שיתוף פעולה חדש בין שתי ההוצאות שעיקרו לוגיסטי. שרי גוטמן, עורכת אחוזת בית: "זו תגובה ישירה לריכוזיות הכוח בידיהם של הגורמים הגדולים בשוק"

על רקע הדיונים בנושא חוק הסופרים והבעלויות הצולבות בתעשיית המו"לות, נחתם בימים אלו שיתוף פעולה חדש בין שתי הוצאות ספרים: אחוזת בית והוצאת ידיעות ספרים. על פי החוזה בין השתיים, אחוזת בית תיהנה מהפלטפורמה השיווקית והלוגיסטית של ידיעות ספרים אך תמשיך לפעול באופן מערכתי עצמאי.

שרי גוטמן, הבעלים והעורכת הראשית של הוצאת אחוזת בית אמרה בתגובה להסכם החדש, כי "אני שמחה מאוד על המהלך הזה. במשך השנים קיבלתי הרבה הצעות לשיתופי פעולה ותמיד סירבתי, אלא שהפעם קיבלתי הצעה שקשה לסרב לה – שמירה על חופש מערכתי מוחלט לצד תמיכה וגיבוי לוגיסטיים, אסטרטגיים ושיווקיים".

לדבריה, "הוצאת ידיעות-ספרים מאמינה בחשיבותה של אחוזת בית כמו"ל, ולכן פנתה אלינו וגילתה כלפינו נדיבות יוצאת דופן. שותפויות כאלה הן מהלך נפוץ כיום בעולם כולו, וגם בארץ, בעיקר לנוכח ההתנהלות המסחרית בשוק הספרים כאן. זו תגובה ישירה לריכוזיות הכוח בידיהם של הגורמים הגדולים בשוק, ריכוזיות שמקשה על הוצאות קטנות לגדול ולהתפתח בלי פלטפורמה חזקה כגיבוי. זוהי הזדמנות ממשית לאחוזת בית, ואנחנו שמחים בה".


"שרי היא מו"לית מהמעלה הראשונה ואנו שמחים על שיתוף הפעולה", אמר מנכ"ל ידיעות ספרים דובי איכנוולד בתגובה לחתימת ההסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully