וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות גיבורי-על בהוליווד

23.3.2010 / 9:59

ג'ון מלקוביץ' מצטרף ל"רובוטריקים 3", כריס אוונס יהיה "קפטן אמריקה" וגם פופאי, ההוא עם התרד, חוזר לקולנוע 30 שנים אחרי העיבוד הכושל של רוברט אלטמן

אמנם "רובוטריקים 2" זכה החודש בפרס הראזי לסרט הגרוע ביותר, אבל זה לא מנע מן הבמאי שלו, מייקל ביי, לגייס לפרק הבא בסדרה שניים משחקני האופי המוערכים בהוליווד. אכן, אמש הודיע ביי כי בנוסף לשייה לבוף ולמייגן פוקס, יככבו ב"רובוטריקים 3" גם ג'ון מלקוביץ' ופרנסס מקדורמנד (זוכת האוסקר על "פארגו"). השניים כבר שיתפו פעולה ב"לקרוא ולשרוף", ובתחילת ביולי 2011 נוכל לראותם יחד גם בצד הרובוטריקים והשקרניקים.

בזמן שביי משלים את הליהוק, טרחו סוף כל סוף מפיקי סרט גיבורי העל "קפטן אמריקה" לבחור את השחקן הראשי. וכך, לאחר תהליך אודישנים מפרך, נפל הפור על כריס אוונס, שכבר השתפשף בהילכות הז'אנר בסדרת "ארבעת המופלאים". העיבוד המיוחל לקומיקס האהוב של מארבל אמור להגיע לאקרנים בשלהי יולי, כמה שבועות לאחר "רובוטריקים 3", וינסה להביס אותו בקרב על תואר הסרט הקופתי של הקיץ.

בינתיים, אבי ארד, שהפיק את "ארבעת המופלאים" (וגם את סדרות "איירון מן", "ספיידרמן", "אקס-מן" ו"הענק"), זומם להביא להוליווד גיבור-על חדש: פופאי. לפי דיווח עדכני במגזין אמפייר, ארד מתכנן להפיק סרט אנימציה בכיכובו של המלח השרירי חובב התרד. יש לקוות כי העיבוד הזה יהיה מוצלח יותר מהגלגול הקולנועי האחרון של פופאי - האסון הכלכלי והאמנותי שביים רוברט אלטמן לפני 30 שנה בכיכובו של רובין וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully