וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורית גלרון ומוש בן ארי באלבום של עילי בוטנר

עינב שיף

24.3.2010 / 7:46

השניים מצטרפים לריטה, קובי אפללו, הפרברים ורן דנקר באלבום המצופה של זוכה פרס אקו"ם. בוטנר: "זו זכות לשמוע את שירי מבוצעים על ידי גיבורי התרבות המוזיקלית של כולנו"

נורית גלרון ומוש בן ארי מצטרפים לאלבום החדש של עילי בוטנר שייצא בהמשך השנה. בוטנר הקליט עם גלרון באחרונה את השירים "בוא אליי הלילה" ועם בן ארי את "בוקר חדש", בו משתתפת גם ענת בן-חמו. השניים מצטרפים לריטה, גלי עטרי, הפרברים, ארז הלוי, כפיר בן ליש וכן קובי אפללו ורן דנקר, שהביצועים עמם כבר הפכו לסינגלים מתוך האלבום.

"באלבום הזה ניסיתי להצדיע דרך סיפור ושירים אישיים למוזיקה הישראלית על כל גווניה ולבטא געגוע - גם הוא אישי - לארץ ישראל ישנה והטובה", כך אמר בוטנר לוואלה! תרבות. "אין מילים שיכולות לבטא את התרגשותי ואת הזכות הגדולה שנפלה בחלקי כמוזיקאי, לשמוע את שיריי מבוצעים על ידי גיבורי התרבות המוזיקלית של כולנו".

הערב (רביעי) יקבל בוטנר את פרס אקו"ם למלחין השנה, על לחניו באלבום שעוד לא יצא. שווי הפרס הוא 13 אלף שקלים. "כשאתה מקבל פרס כל כך חשוב עוד לפני שהאלבום יצא זה מאוד מרגש ומאוד מלחיץ", אמר בוטנר לוואלה! תרבות עם הזכייה. "לא נותר לי אלא לקוות שגם הקהל יקבל ויאהב את השירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully