וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר האינדי ג'פרי לואיס יגיע לישראל

אייל דץ

24.3.2010 / 6:00

אחד מיוצרי האינדי המוערכים בעשור האחרון ומי שג'ארביס קוקר הגדיר כ"כותב המילים הטוב בדורנו" יגיע לשלוש הופעות בישראל בסוף חודש מאי

ג'פרי לואיס, אחד מיוצרי האינדי המוערכים בעשור האחרון יגיע לסיבוב הופעות בישראל בחודש מאי הקרוב. לואיס יגיע לשלוש הופעות - באוגנדה בירושלים ב-23 במאי, במרתף 10 בחיפה ב-24 במאי, ובלבונטין 7 בתל אביב ב-25 בחודש. לואיס יופיע יחד עם אחיו ג'ק לואיס כאשר את ההופעות של השניים בישראל תחמם המוזיקאית הלונדונית לייל ארד, הבת של המעצב הישראלי המפורסם רון ארד, שתגיע עם לואיס לישראל. הגוף שאחראי להבאתו של לואיס לישראל היא חברת ההפקה הישראלית "דםדם" בניהולו של בן ריפתין, לשעבר ממנהלי הלייבל פית/קית.

לואיס, שהוגדר על ידי ג'ארוויס קוקר כ"כותב המילים הגדול ביותר הפועל בארצות הברית בתקופתנו", יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומו האחרון "Em Are I". האלבום זכה לביקורות מצוינות בעולם והפך את לואיס לאחת הדמויות המרכזיות בסצינת האנטי-פולק, לצד הרכבים כמו המולדי פיצ'ז של אדם גרין וקימיה דוסון. העיתון הבריטי "אינדיפטנד" הגדיר את לואיס "כישרון אדיר, זה רק עניין לפני שלואיס יהפוך לגיבור אינדי" ואילו אדי ארגוס, סולן להקת "ארט ברוט" אמר שמדובר ב"אחד מהיוצרים האהובים עלי ביותר".

לפני "Em Are I" הוציא לואיס את " Crass Songs 12" אלבום שכולו חידושים לשירים של הרכב הפאנק "קראס". בסך הכול הספיק לואיס, שפועל בסצנת האינדי בניו יורק החל מסוף שנות ה-90 להוציא עד כה לא פחות מ-19 אלבומים. לואיס הוא גם אמן קומיקס מוכר ופרסם בעבר את יצירותיו במספר גלריות ועיתונים בניהם הניו יורק טיימס.

בחודש שעבר יצא אלבום הבכורה של הרכב נוסף שלואיס משתתף בו - "הבאנדלס". הרכב שכולל מלבד לואיס גם את קימיה דוסון, אחיו של לואיס - ג'ק, אנדרס גריפין וקארל בלאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully