וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירועים המומלצים לחג המצות

26.3.2010 / 8:00

מפסטיבל אהבה בים המלח דרך ימי זמר בחולון ועד תערוכת אמנות בשפד"ן- ריכזנו עבורכם את האירועים השווים ביותר שיתקיימו בפסח הקרוב. חג שמח לכולם!

פסטיבל עין גב

פסטיבל ימי זמר בעין גב יתקיים השנה בימים רביעי וחמישי, 31.3-1.4, בעין גב. במסגרת החגיגות יתקיימו הופעות של שרהל'ה שרון, הגבעטרון, ששי קשת, דורית ראובני, מיקה קרני, חמי רודנר, איה כורם, איתי פרל, דין דין אביב, דנה ברגר ועוד.

פסטיבל זיכרון יעקב לאמני רחוב

פסטיבל זיכרון יעקב לאמני רחוב יתקיים בחול המועד פסח זו השנה השנייה. הפסטיבל הוא יוזמה של אלון גל, הקואצ'ר המפורסם, איש הטלוויזיה ותושב המקום, העיתונאי גיא מרוז, שהוא גם בן לאב תושב המקום, ומועצת זכרון יעקב. במהלך הפסטיבל ייערכו מאות הופעות רחוב של אמנים, נגנים, להקות וזמרים. כמו כן, יתקיימו הופעות של אמנים שהם לא אמני רחוב, וכן אזור מיוחד לאודישנים של העונה השמינית של "כוכב נולד" שתעלה לשידור בהמשך השנה בערוץ 2.

31.3-1.4, החל מהשעה: 10:00

הביאנלה הים תיכונית הראשונה של חיפה

חופשת הפסח היא הזדמנות כמעט אחרונה לבקר בביאנלה הים תיכונית הראשונה של חיפה. הביאנלה, שנפתחה באמצע חודש פברואר בהשתתפות 41 אמנים בינלאומיים תינעל בסוף חודש אפריל ואין ספק שחופשת הפסח היא הזדמנות פז לבקר בה. בין האמנים המובילים שמציגים את עבודותיהם בביאנלה ניתן למצוא את קיוטו אבאטה (יפן), קריסטיאן בולטנסקי (צרפת), שנטל אקרמן (צרפת), הלה טנגר (טורקיה), אלכסנדרה קרויטורו (רומניה), דן פרז'ובסקי (רומניה), אנה אנדרס (גרמניה) האמנים הפלסטינים ראאד בוואיה וג'ומאנה מנאע והאמנים הישראלים דני קרוון, מיכה אולמן, עמוס גיתאי, בוקי שוורץ ז"ל, מירב הימן ובותינה אבו מלחם.

פסח קלאסי בתיאטרון הקרון

בחופשת הפסח תתקיים פעילות גם בתיאטרון הקרון בירושלים. תחת הכותרת "אביב קלאסי" התיאטרון מציע למבקרים חגיגה של מבחר הצגות ומופעים המבוססים על מוסיקה קלאסית לצד מופעי תיאטרון רב-תחומיים ופעילויות אמנותיות לכל המשפחה. בין שלל ההצגות והאירועים ניתן למצוא את ההצגות "פטרושקה - מסע הרפתקאות של בובה", "שלוש משאלות", "פטר והזאב" ו"מוצרט הקטן".

התערוכה "גאולה דרך הביבים"

השפד"ן, מכון טיהור שפכי גוש דן, יהפוך בחול המועד פסח לאכסניה לתערוכה מסקרנת הנושאת את השם "גאולה דרך הביבים". בתערוכה, אותה אוצרת גליה יהב, ישתתפו בין היתר סיגלית לנדאו, קרן רוסו, עדי נחשון, אסי משולם, שחר יהלום וזמיר שץ. התערוכה תתקיים ב-25.3- 10.4 כולל שישי ומוצאי חג.

פסטיבל תיאטרונטו בנמל יפו

נמל יפו מארח ב-1-3 באפריל, זו השנה השנייה, את פסטיבל התיאטרונטו לילדים. השנה מוקדש התיאטרונטו לפליטים ולילדי עובדים זרים והוא פועל בשיתוף עם שבט צופי איתן המורכב מ-150 ילדי עובדים זרים. במרכז האירועים מופעים של להקות מחול והרכבים מוזיקליים אתניים של פליטים ועובדים זרים ממדינות שונות - מופעי ריקוד הודי ותיפוף גנאי, מחול אתיופי, הרכב גוספל פיליפיני והופעה של ההרכב הסודני נובה מאונטיין.

בנוסף, תוצג בפסטיבל תערוכת הצילום של הצלמת קרין מרגונינסקי שיצרה פרויקט תיעודי מצולם של פליטים מאפריקה, אשר שוהים בתל אביב והגיעו לישראל בשל מלחמות אזרחים אלימות ורדיפה.

1-3.4, בין השעות 10:00 בבוקר עד 18:00 בערב. כניסה חופשית

פסטיבל בתים ביער

חברת תנובה מארגנת פסטיבל משלה ומזמינה את הקהל לחגוג את חול המועד פסח בפסטיבל בתים ביער. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 31.3 – 2.4 בנאות קדומים, יער בן שמן, ובמסגרתו מיצגי ענק של בתים ישראלים. כל בית ובית בפסטיבל מעוצב לפי נושאים המדגימים חוויות ישראליות עם הפעלות המתאימות לכל המשפחה.

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים יתקיים בפעם ה-20 בתיאטרון חיפה ובאולמות הסמוכים לו בין התאריכים 31.3-2.4. הצגות התחרות השנה כוללות מחזה על פי ספרו של גלעד שליט, "כשהכריש והדג נפגשו לראשונה".

המחזות הנוספים שמתמודדים הם "יום הולדת לזזה" של שירלי דשא, שחקנית ובתו של המפיק האגדי פשנל, המבוסס על הספר "מילות קסמים" שכתבה רונית חכם; "אגדת השמש הנעלמת", הצגתה הראשונה של כוכבת הילדים דנה דבורין כבמאית; "העולם על פי אלון" של אורלי ישועה; "הכוכב דניאל וגנבי הזמן" של רותי רוזן; ויצירת מחול נטולת שם של גליה פרידקין.

פסטיבל תנועה מוזיקה ואהבה בהאנגר אדמה

רקדני המחול ניר בן-גל וליאת דרור מזמינים אתכם לחגיגה של תנועה מוזיקה ואהבה במדבר. בנוסף להופעה של להקת המחול של השניים יכלול הפסטיבל שלל פעילויות: סדנאות בתנועה וכיתות אמן עם עידו תדמור ואונה הולברוק ("נולד לרקוד"), שיעורי מחול, יוגה, קונטקט, פלמנקו, סדנאות אבנים במדבר, אקרובאטיקה אווירית, אייקידו, ריקודי בטן, רישום, ומבחר טיפולים אלטרנטיביים שונים.

31.3 - 3.4, החל מהשעה 10:00

פסטיבל בומבמלה 2010

גבע אלון, מרסדס בנד, נערות ריינס, ליבי רן, התבלינים, התקווה 6, הילי ילון ואמנים נוספים יופיעו בפסטיבל בומבמלה שייערך השנה בפעם ה-12 בחול המועד פסח, 1-3 באפריל. במופעים השונים יתקיימו כמה וכמה שיתופי פעולה מסקרנים, למשל התקווה 6 יארחו את מיכאל גריילסאמר ומרסדס בנד יארחו את הקרטל.

פסטיבל שירת הים לתרבות יהודית בתיאטרון גבעתיים

פסטיבל שירת הים יתקיים השנה בפעם השלישית בתאריכים 31.3-2.4. בין ההופעות השנה תוכלו למצוא את קובי אוז במופע "מזמורי נבוכים"; מיכה שטרית במופע שהופק במיוחד לפסטיבל יחד עם המוזיקאים דניאל זמיר ועדי רנרט, אתי אנקרי במופע משירי רבי יהודה הלוי ועוד.

פסטיבל ימי זמר בחולון

הפסטיבל, שיתקיים השנה החל בין התאריכים 31.3 - 3.4 בתיאטרון חולון, יקבץ על במה אחת כמה מהיוצרים והמבצעים הבכירים בישראל. בין האירועים המרכזיים יתקיים מופע מחווה ליוצרת שמרית אור, מחווה לבועז שרעבי, מחווה לסשה ארגוב במלאת 15 שנה למותו, מופע מוזיקלי משיריו של חנוך לוין ועוד.

פסטיבל אהבה בים המלח

הפסטיבל, שכבר הפך למסורת בשנים האחרונות, יארח השנה את ברי סחרוף שיבצע את המופע החדש שלו, "חשמלי". בנוסף יכלול הפסטיבל מופע משותף של אסף אמדורסקי ועברי לידר, מופע איחוד של החברים של נטאשה בעקבות חגיגות 20 השנים ללהקה, מופע של שלום חנוך ועוד.

1.4, 3.4, החל מהשעה 20:00

פסח בפארק נחל באר שבע

פסטיבל לכל המשפחה שיכלול דוכני אוכל ואמנות, בימת ילדים, סדנאות יצירה, תיאטרון רחוב, תחרויות ספורט, סיורי גמלים, שוק בדואי, מופע פירוטכניקה, תערוכת מכוניות עתיקות והופעות מוזיקה של מוש בן ארי, ליאור נרקיס ושלומי שבת.

31.3 - 1.4, החל משעה: 10:00

ארט ברוט בישראל

ההרכב האנגלי-גרמני Art Brut, הנחשב לאחד ההרכבים הטובים ביותר של סצנת האינדי-רוק בעשור האחרון מגיעים להופעה אחת בישראל ב-2 באפריל במועדון הבארבי.

חגיגות המימונה בדימונה

ואיך אפשר בלי המימונה? ערב המימונה, 5 לאפריל, ילבש קניון "פרץ סנטר" בדימונה ארשת פנים מרוקאית ויקיים אירוע מימונה ענק בהשתתפות נגני התזמורת האנדלוסית, שלישיית מה קשור, סמי לזמי ולהקת שפתיים, רמי ורד ועוד. לא לפספס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully