וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפ וויליאמס יביים את "פעילות על טבעית 2"

אייל דץ

26.3.2010 / 20:31

הבמאי האמריקאי המוערך ייכנס לנעליו של הישראלי לשעבר אורן פאלי ויביים את סרט ההמשך לסנסציה הקופתית של השנה שעברה

הבמאי טוד "קיפ" וויליאמס ייכנס לנעליו של הישראלי לשעבר אורן פאלי ויביים את סרט ההמשך ל"פעילות על טבעית". כך בישר היום פאלי עצמו, בהודעה שפרסם באתר האינטרנט של הפרויקט החדש. "יש לי בשורות אדירות עבור המעריצים של 'פעילות על טבעית'", כתב פאלי המשמש כמפיק העל של הפרויקט. "הבמאי קיפ וויליאמס מצטרף אלינו לסרט הבא. הוא בדיוק האיש שאנחנו רוצים מאחורי ההגה כי הוא יודע בדיוק מה אנחנו רוצים לתת למעריצים שלנו". הסרט עתיד להיות מופץ לאקרנים ב- 22 באוקטובר הקרוב, רגע לפני ליל כל הקדושים, הנחשב למועד האולטימטיבי לשחרור סרט אימה שובר קופות.

וויליאמס האמריקאי נחשב לאחד הבמאים המבטיחים בהוליווד. סרטו הראשון שיצא ב-1998 The Adventures of Sebastian Cole., עסק ביחסיו של נער מתבגר עם אביו הטרנסקסואל, נושא שכמעט לא טופל באותה תקופה בקולנוע. סרטו השני- דלת נסתרת (2004) היה עיבוד לרב המכר של ג'ון אירווינג, "אלמנה לשנה אחת". הסרט, בהשתתפות . ג'ף ברידג'ס וקים בייסינגר, זכה לביקורות טובות.

המינוי של וויליאמס בא לאחר חרושת שמועות בנוגע לתפקיד. בתחילה הוטלה המשימה על קווין גרוטרט, במאי "המסור 6", אך הוא נאלץ להסיר את ידיו מהפרויקט מפני שנדרש לביים את הפרק החדש בסדרת האימה. אחר כך הוזכרו שלושה שמות אחרים: בריאן דה-פלמה, אחד הקולנוענים האמריקאים המוערכים של השנים האחרונות' בראד אנדרסון ("טרנסיביריאן") וגרג מקלין ("Wolf Creek").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully