וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הביטלס חוזר

עינב שיף

28.3.2010 / 8:30

יואב קוטנר ישוב לנהל אמנותית את הפסטיבל השנתי, שיתמקד השנה באלבום "Let It Be", שהשנה ימלאו 40 לצאתו. בין המשתתפים: שלמה גרוניך, עלמה זהר, מוקי, שלומי שבן, ערן צור ועוד

פסטיבל הביטלס, הפסטיבל השנתי סביב שיריה של הלהקה המיתולוגית, ישוב כבשנה שעברה לעיר חולון ויתקיים בין התאריכים 29 באפריל - 1 במאי. השנה יתמקד הפסטיבל באלבום "Let It Be" שיצא לפני 40 שנים ובשנה האחרונה לפעילות הביטלס כלהקה. את הפסטיבל מנהל אמנותית יואב קוטנר.

בין המופעים המתוכננים במרכז שטיינברג שיארח את הפסטיבל: הופעת פתיחה של להקת מג'יקל מיסטרי טור על גג המרכז, במחווה להופעה המיתולוגית של הביטלס, קונצרט מחווה לג'ון לנון, בהשתתפות שלמה גרוניך, שלומי שבן, עלמה זהר, מוקי, יהלי סובול, מעיין הירשביין, תמר אייזנמן ודניאל זמיר, ומופע מחווה של יוצרים אלקטרונים לשירי הביטלס.

היום השני של הפסטיבל יכלול הרצאה של קוטנר בנושא הביטלס, הקרנה של "נער משום מקום" המספר את סיפור ילדותו של ג'ון לנון וכן המופע "הביטלס בצבעים" המבטיח ביצועים אקספירמנטלים של שירי הלהקה עם אהובה עוזרי, שאול בסר, דקלה, זאב נחמה ולירון רפאלי.

הפסטיבל יינעל עם מופע משירי הביטלס לכל המשפחה, שוב עם המג'יקל מיסטרי טור וכן מופע של תלמידי בית הספר למוזיקה "ארטיק" עם שירי הלהקה. המופע האחרון הוא מחווה לשנה האחרונה בתולדות הביטלס, בהשתתפות מאור כהן, ערן צור, דנה ברגר, גבע אלון, עידן אלתרמן ודניאלה ספקטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully