וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק פרי - "יהלומים משומשים"

עינב שיף

28.3.2010 / 9:11

הוא מושפע מוודי אלן ומהקיור, רפי פרסקי הפיק לו את ההופעה החשמלית ובקרוב ייצא אלבום הבכורה שלו אחרי למעלה מעשור של פעילות. הכירו את שמוליק פרי

יח"צ - חד פעמי

מי ומה:

"שמוליק פרי, 33, יוצר-זמר-גיטריסט. כותב שירים ופעיל בהרכבים שונים למעלה מעשור וחצי. בשנתיים האחרונות עובד על אלבום בכורה שיראה אור בקרוב"

השפעות:

"מג'ון לנון דרך וודי אלן ועד ג'ון פרושיאנטה והקיור, מאן קלארק וצ'ט בייקר דרך פיטר מרפי ועד כריס קורנל, מלד זפלין ויצחק קלפטר דרך וים ונדרס ועד בליקסה בלגרד והקלאש"

שמוליק פרי.
מזפלין ועד בליקסה ברגלד. שמוליק פרי

מה הלאה:

"בשנתיים האחרונות הפקתי עצמאית את אלבום הבכורה, לאורך הדרך היו שיתופי פעולה מעניינים עם דודו טסה ועם טלי כץ. כרגע נמצא לפני הוצאת סינגל ראשון מתוך האלבום, בינתיים מופיע וחורש את הארץ בסיבוב חשמלי שנקרא "בתנועה מתמדת", אותו הפקתי יחד עם רפי פרסקי. את ההופעה מלווה הכנופיה המשובחת: דקל פז - גיטרות. רועי סקליאר – בס. ערן כספין – קלידים. רן קליין – תופים. ההופעה הקרובה - 4 במאי, לבונטין 7 תל אביב, שעה 20:30"

מה המבקר היה אומר:

"בטח משהו כמו: 'מזכיר את התפר שבין שנות ה-80 לשנות ה-90 ועם זאת מצליח להישמע עדכני מתמיד בזכות סאונד המשלב אנלוג ומודרנה וטקסטים שעשויים מהגרגירים הגסים של החול'. או במילים אחרות - וואוו! עפתי, נשאבתי חזק! העיף לי את הפוני למעלה וגבוה"

להורדת השיר

עמדו עם העכבר על הלחצן הימני על הלינק שלמטה, בחרו באופציה "Save Target As", שמרו את השיר והאזינו במחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully